2004-11-16, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Ulf Lundells son Calle hade ett tag ett band som hette Busty.
Vad gör Calle idag?

han bor på södermalm och jobbar på skivbutiken pet sounds på skånegatan.
Citera
2004-11-16, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Baren Molle har jag sett driva runt i förorten rönninge söder om Stockholm, ni vet där ifrån går den årliga "nazimarschen".
han och en "kompis" ( eller vad det nu kan var för något...) har setts gå in i ett av dom nybygda höghusen i närheten av pendeltågsstationen.

Min uppgiftslämnare uppger även att Molle brukar sitta allt som oftast på tåget in till Stockholm, tiderna tyder på att killen inte har något fast jobb ( vilket kanske säger en del om in uppgiftslämnare i fallet).
vidare så låter min uppgiftslämnare medela att det kommer att jobbas vidare med fallet för fler rafflande avslöjanden då det gäller Molle.

molle mår bra, jag träffade honom senast på en fest i somras med en brud i släptåg. han var lugn och skön som han brukar.

hahahahaa vaddå inget fast jobb? har molle någonsin haft ett seriöst jobb i sitt liv?
Citera
2004-11-27, 21:27
Medlem
Dannybois avatar
Vad har Hans Crispin för sig nu för tiden? Han var ju TV4s påläggkalv i början men det var ett tag sen man såg honom...
Citera
2004-11-27, 21:54
Medlem
nollnittons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannyboi
Vad har Hans Crispin för sig nu för tiden? Han var ju TV4s påläggkalv i början men det var ett tag sen man såg honom...
Tror ämnet varit uppe förut, och jag tror tom att det var jag som tog upp det.. Minns inte riktigt, men han hade nåt företag tror jag.. Kolla igenom den här treåden så kanske du hittar svaret!
Citera
2004-11-28, 01:43
Medlem
Dannybois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollnitton
Tror ämnet varit uppe förut, och jag tror tom att det var jag som tog upp det.. Minns inte riktigt, men han hade nåt företag tror jag.. Kolla igenom den här treåden så kanske du hittar svaret!

Helt rätt! Tackar!
Citera
2004-11-28, 03:51
Medlem
RootMoss avatar
Samira? (om hon nu hette det)

Flickan som kunde hela och som det rann olja från, vad hände med henne?
Citera
2004-11-28, 03:57
Medlem
alcatrazs avatar
Kim Buisson var är hon? så jävla snygg!
Citera
2004-11-30, 17:15
Medlem
jks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RootMos
Samira? (om hon nu hette det)

Flickan som kunde hela och som det rann olja från, vad hände med henne?

"Är gift och har barn [...] arbetat som hårfrisörska".
läs mer här
Citera
2004-11-30, 17:53
Medlem
phreuds avatar
Hittade en artikel om Anki Bagger

http://www.aftonbladet.se/kvinna/0007/24/dokusapa2.html
Citera
2004-11-30, 18:50
Medlem
Maria Leissner är ambassadör i Guatemala och någon av Lasse och Morgan, tror det är Morgan Alling som numera är seriös skådis på dramaten. Såg honom i dokumentärserien om Dramaten som gick i våras.
Citera
2004-12-02, 19:26
Medlem
RootMoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jk
"Är gift och har barn [...] arbetat som hårfrisörska".
läs mer här
Tack!
Citera
2004-12-05, 23:26
Medlem
nollnittons avatar
Nån som vet vad Bert (Martin Andersson) sysslar med nuförtiden?

Hittade lite info från när Bert gick -96:
Martin Andersson valdes ut bland hundratals pojkar för rollen som Bert i TV-serien. Tidigare hade han spelat Lottas storebror i Lotta på Bråkmakargatan.Idag är han sexton år och går förstås i skolan. Kommer han att satsa på en skådespelarkarriär?

-Jag tror inte att jag blir skådespelare, säger Martin. Men jag har inte tänkt så mycket på det - det är för tidigt. Man måste nog prova på en massa saker innan man vet vad man vill göra!

Bert
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in