2009-12-08, 21:52
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Lisa Ekdahl

Vad gör Lisa Ekdahl nuförtiden? Hittade att hon turnerar med en spelning varje dag. Och ny skiva också. Det gäller tydligen att dra ihop till brödfödan. Men sen då? Förutom det man hittar på hennes egna sida?
Citera
2009-12-09, 15:19
Medlem
pettssonkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Världsberömd i hela Skivarp då .

Fortfarande ingen som vet var Angelique Widengren (?) tog vägen?? Efter misshandeln mot sin smörsjungande pojkvän??

Finns egen tråd om Don och Angelique:
https://www.flashback.org/showthrea...=215001&page=7
Citera
2009-12-11, 16:00
Medlem
Knytt1s avatar
Någon som vet vad Mats Ronander gör nu för tiden?
Citera
2009-12-11, 20:58
Medlem
Pallevantes avatar
Vad gör Jenny Ulving nu för tiden?
Citera
2009-12-18, 01:33
Medlem
Isnatts avatar
Vad gör Stevie Wonder nu för tiden? Lever han? Har väl inte gjort något väsen av sig på 20 år?
Citera
2009-12-24, 09:43
Medlem
Francos avatar
God Jul på er alla Flashbackare...

...vad hände med Alexa Wolf, tror jag det var? Hon som försökte smutskasta porrindustrin med en obskyr dokumentär. Hon var rejält på tapeten i diverse program och morgonsoffor. Men ack så fel det blev för hennes del. Porren lever & frodas som aldrig förr!
Citera
2009-12-24, 10:12
Moderator
Dr Kings avatar
Vad gör den gamla kokain-kungen Johannes Brost nu för tiden? Var det så att hans karriär "peakade" som Joker i Rederiet och att det bara har gått utför sedan dess?
Citera
2009-12-24, 23:48
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Vad gör den gamla kokain-kungen Johannes Brost nu för tiden? Var det så att hans karriär "peakade" som Joker i Rederiet och att det bara har gått utför sedan dess?

Googla för fan!!
http://www.johannesbrost.se/
Citera
2009-12-25, 12:08
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Googla för fan!!
http://www.johannesbrost.se/

Ja det klart att jag kan Googla och hade kollat upp den sidan innan jag ställde frågan här (tydligen alltid lika roligt för någon att leka messerschmitt och hänvisa till Google när någon fråga ställs). Den bloggen känns dock halvdöd och verkar uppdateras en gång i kvartalet. Så frågan kvarstår alltså. Vad gör Johannes Brost nu för tiden och inte vad gjorde han för ett halvår sedan.

Eftersom detta är skvallerforumet menar jag då lite smaskigt skvaller och inte att han nyss har spelat in filmen Orion.
Senast redigerad av Dr King 2009-12-25 kl. 12:27.
Citera
2009-12-25, 14:43
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Vad gör Stevie Wonder nu för tiden? Lever han? Har väl inte gjort något väsen av sig på 20 år?

Han spelade i Stockholm för något år sedan i samband med en skiva. Annars tror jag att han bor i Afrika numera.
Citera
2009-12-25, 14:45
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knytt1
Någon som vet vad Mats Ronander gör nu för tiden?

Han är med i det här bandet:
http://www.myspace.com/stooners
Citera
2009-12-25, 15:52
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ja det klart att jag kan Googla och hade kollat upp den sidan innan jag ställde frågan här (tydligen alltid lika roligt för någon att leka messerschmitt och hänvisa till Google när någon fråga ställs). Den bloggen känns dock halvdöd och verkar uppdateras en gång i kvartalet. Så frågan kvarstår alltså. Vad gör Johannes Brost nu för tiden och inte vad gjorde han för ett halvår sedan.

Eftersom detta är skvallerforumet menar jag då lite smaskigt skvaller och inte att han nyss har spelat in filmen Orion.

Bravo!

Jag tycker också detta "Googla för fan"-uppmaningarna är tröttsamma. Viktigpettrar som tror att andra inte kan googla är rätt fåniga. Vi som undrar vad Johannes Brost, Lisa Ekdahl, Tommy Körberg och andra håller på med vill INTE bli hänvisade till deras officiella hemsidor. Vi vill veta om JB snortat igen, om LE lärt sig sjunga och vilken gubbe hon ligger med nu, och vilket systembolag TK brukar gå på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in