2009-10-05, 10:11
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Fick inte hon "oväntade" stålar nånstans ifrån, typ arv eller liknande?

Jo, hon fick ärva en ansenlig summa och ett hus i London av sin far.
Där bor hon nu, sätter sprätt på farsarvet och är ständigt på gång "att planera planeringen sin nya planerade platta".
Citera
2009-10-05, 14:08
Medlem
vinbras avatar
Henemark

Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Vad gör hon nuförtiden? Försörjning?

Här en rejäl artikel: http://www.aftonbladet.se/wendela/article1392597.ab
Citera
2009-10-05, 15:18
Medlem
z2joiss avatar
Lisa Gustavsson

Hon var en skådis på g, var med i några Trenteravsnitt på 90-talet. Sedan blev hon skvallertant med eget program på TV3. Till sist var hon hallåa på TV3 och slutligen blev det "bara" speakerhallåa mellan programmen. Någon som vet var denna blondin med vackra mun tog vägen?
Citera
2009-10-06, 08:28
Medlem
erikbes avatar
Någon som vet vad som hände med killen som spelade moppemuschen Martin i Varuhuset? Hon som spelade hans kompis Sara har ju synts i Räkfrossa (http://www.youtube.com/watch?v=fJSedWpMrwc) men Martin har det varit tyst om

Olle Strömdahl och Katja Blomquist heter dom visst
Citera
2009-10-06, 21:14
Medlem
potatislandets avatar
Gila Bergkvist

Vad hände med min gamla barndomskärlek Gila Bergkvist?

Innan sommarlovsmorgon förstördes av otäcka muppar som Fredrik Berling och Morgan Alling så var det stor show på sommarmornarna med solstollarna, peter & fredde eller svullo och thomas dileva.

Gila Bergkvist gjorde sommarlovsmorgon när jag minns den som bäst ihop med Peter Settman och Fredde Granberg. Kommer inte riktigt ihåg va programmet handlade om, dom sprang mest in och ut genom en husvagn och en gammal fin 142a som stod parkerad bredvid och det låg badankor, luftmadrasser och tennisrack på backen och det hängde en tvättlina med teckningar (rätta mig om ja har fel), sen fick barn ringa in och va med i massa sjuka tävlingar. Detta var tack och lov innan trollet Hugos tid..

Men vad gör Gila Bergkvist idag??? Tror även jag minns henne som hallåa i tvåan också.
Citera
2009-10-06, 21:52
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet

Men vad gör Gila Bergkvist idag??? Tror även jag minns henne som hallåa i tvåan också.
Hon var även med i "Äntligen måndag" med Fredde och Peter. Programet blev sen flyttat till en osndag och bytte då namn till "Egäntligen måndag".

Vad hon gör nu vet jag tyvär inte.
Citera
2009-10-06, 22:07
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hon var även med i "Äntligen måndag" med Fredde och Peter. Programet blev sen flyttat till en osndag och bytte då namn till "Egäntligen måndag".

Vad hon gör nu vet jag tyvär inte.

Där tror jag att du har fel.. Var det inte Kajsa Thor som medverkade där? Jag är inte säker alls men nåt säger mig det.
Citera
2009-10-07, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Hon var en skådis på g, var med i några Trenteravsnitt på 90-talet. Sedan blev hon skvallertant med eget program på TV3. Till sist var hon hallåa på TV3 och slutligen blev det "bara" speakerhallåa mellan programmen. Någon som vet var denna blondin med vackra mun tog vägen?
Apropå hallåa, vad hände med hon med sköna rösten på tv4 Caisa Lindblad?
Citera
2009-10-07, 08:28
Medlem
erikbes avatar
Gila Bergqvist var väl med i typ Sommartorpet?

Vad gör han som blev skjuten av en polis under Göteborgskravallerna idag? Hannes Westberg hette han väl
Senast redigerad av erikbe 2009-10-07 kl. 08:30.
Citera
2009-10-07, 19:09
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Där tror jag att du har fel.. Var det inte Kajsa Thor som medverkade där? Jag är inte säker alls men nåt säger mig det.
Jo, Kajsa var väl med, men Gila har jag för mig var med också, i sketcher och så, ingen ledande roll.
Citera
2009-10-07, 21:32
Medlem
erikbes avatar
90-talskändisen Estelle Milbourne, kallade ju sig själv för sångerska men vad har hon egentligen gjort i musikväg?

En kollega till henne i Knesset-panelen, Klaes Fahlén, vad gör han idag?
Edit; Illutratör fortfarande, och en duktig sådan
http://www.art-dept.com/illustration/fahlen/
Citera
2009-10-08, 10:45
Medlem
Lustigt!

Såg en tjej på tv som liknade Kajsa Mellgren och tänkte att jag skulle höra mig för vad hon gör här på FB och hittar en tråd tillägnad henne.

Är hon kvar här?

http://images.google.se/imgres?imgur...a%3DN%26um%3D1

Hon var definitivt ämnad för att jobba med tv. Fick verkligen rutan att lysa upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in