2009-05-12, 18:56
Medlem
nyfiken&frågviss avatar
Richi M, någon? Enligt hans hemsida verkar han fortfarande göra musik. Har han något som skulle kunna kallas för en karriär?
Citera
2009-05-12, 22:52
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matches Malone
Stor kille som var med i Herngren/Holms 80-tals produktioner. Inte Uffe Larson, utan mer en bakgrundare. Jag tycker mig minnas att han var med i en serie reklamfilmer för något vitvaruföretag på 90-talet. Någon som minns honom? Orvar nånting?

Jo det fanns en stor kille som var med på 80-talet, vars namn jag glömt. Tror han sjög lite jazzigt också. Har för mig att han sadlade om och startade en budfirma istället. Nån som minns vem det kan vara?
Citera
2009-05-13, 07:58
Medlem
Matches Malones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Jo det fanns en stor kille som var med på 80-talet, vars namn jag glömt. Tror han sjög lite jazzigt också. Har för mig att han sadlade om och startade en budfirma istället. Nån som minns vem det kan vara?

Han hade någon irriterande catch-phrase i sina reklamfilmer... Kan det varit tidig OnOff-reklam? Eller Thorn?
Citera
2009-05-16, 21:33
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Vad håller killarna i Rob n Raz på med nuförtiden?
Citera
2009-05-17, 18:38
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten

http://www.robnraz.se/
http://visbyvatos.se/vato/?page_id=514
Citera
2009-05-17, 21:53
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Tack! De gör inte ett jävla dugg med andra ord.

Från deras hemsida under biografi är de senaste raderna:

Robn'Raz kände att det var dags att släppa ett nytt alster under eget namn och påbörjade därför under 2004 inspelningarna till ett nytt album

Håll i kepsen! Någon gång under 2007 släpps Robn'Raz nya album.
Citera
2009-05-21, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten

När jag var i Thailand i mars så skulle dom vara DJ´s på någon liten bar i Phuket. En av dom var där och spelade iaf men jag vet inte vem av dom.
Citera
2009-05-22, 11:32
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kortnamn
Vad hände med Staffan Ling? Hoppas han är neddankad, har alltid tyckt illa om den gubben.

han är alive and going... Kolla på TV4 halv åtta på kvällen, måndag till torsdag..
Citera
2009-05-22, 18:10
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfiken&frågvis
Richi M, någon? Enligt hans hemsida verkar han fortfarande göra musik. Har han något som skulle kunna kallas för en karriär?
Han gjorde en ny version av Popcorn som letade sig in på listorna, fick storhetsvansinne och började hårt kritisera andra svenska musiker inom samma genre och försvann sedan in glömskans dal och där får han gärna stanna.
Citera
2009-05-22, 21:49
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois

Låter som Urban whatshisname. Han var i ropet under ca ett halvår. Vad hette karln i efternamn? Minns ej. Sunkig 80-talsvibb kring honom, precis som kring t ex Måns Herngren eller Orup.
Citera
2009-05-25, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flys_prinsess
När jag var i Thailand i mars så skulle dom vara DJ´s på någon liten bar i Phuket. En av dom var där och spelade iaf men jag vet inte vem av dom.

Well well det var ju alltid något!
Citera
2009-05-25, 22:18
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetdetduinte
han är alive and going... Kolla på TV4 halv åtta på kvällen, måndag till torsdag..

Vilket program då...? Är väl halv åtta hos mig då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in