2008-05-04, 02:21
Medlem
TröttSvensks avatar
Båtsman ?
Lever han ännu där ute på ön och jagar kaniner tro...

Citera
2008-05-04, 20:00
Medlem
defyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Bengt Dahlqv(u)ist som spelade Daniel i Skilda Världar, vad gör han idag? Att han har barn vet jag, men med vem?
Senast jag såg honom var på ett julbord för företag i julas. RIKTIGT B, bland det sämre jag har sett och hört (han körde lite kareoke)..
Citera
2008-05-04, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Bengt Dahlqv(u)ist som spelade Daniel i Skilda Världar, vad gör han idag? Att han har barn vet jag, men med vem?
Brukar vara kareoke dj olearys Ö-vik ett par gånger i månaden.
Citera
2008-05-04, 21:09
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfbrandt
Om nagon mot formodan undrar vad Bengt Dahlqvist har for sig sa sprang jag pa honom som nagon slags dj i Bromölla. Ett riktigt skitstalle.

Vad blev det av med alla Astrid Lindgrens barnskadisar ?

(tangentbord utan aao)

Papegojan som Pippi har på axeln i Pippi på de sju haven bor på Terrariet i Folkets Park i Malmö.

Lars Söderdahl, som spelade Skorpan och Lillebror, bor i Malmö. För ett par år sedan arbetade han på en postterminal här och ska enligt uppgift ha blivit sjukt mobbad för sina skådespelarinsatser. Lars gjorde inte det hela bättre eftersom han ibland försökte lätta upp stämmningen med olika världsfrånvända upptåg, ex. försökte han spela trumpet på avlångt paket.
Tillslut fick han nog och fick för sig att han skulle flytta till Australien och skörda vindruvor för att få kapital till att flytta till London. Den gode Lars sade upp sig från Posten och lät meddela sina arbetskamrater att han skulle sälja sin lägenhet på Segevång för att få startkapital. Efter två veckor var han tillbaka på Posten eftersom lägenhetsförsäljningen inte hade inbringat tillräckligt mycket. Och så vitt jag vet arbetar han där än idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Wantdead
En nödvändig bump av denna "efterlysning"! Tyskarna Från Lund i all ära (om nu ens det projektet existerar),
men har killarna verkligen helt gett upp teaterlivet och Tv-karriären? Nån söder om dalälven bör väl sitta inne med info
vart det här härliga gänget har tagit vägen!

En av dem, Olof, arbetade på en skola som musiklärare i Lund.
Några andra av dem körde en grej på Inkonst i Malmö för någon månad sedan. Några bort fortfarande kvar i Lund vet jag och åtminstone en av dem bor i trakterna kring St. Knut i Malmö.
Senast redigerad av frankenstein 2008-05-04 kl. 21:14.
Citera
2008-05-06, 19:02
Medlem
Vad gör killarna i Vackert Väder och Nattbuss 807 idag?

Tänker främst på Mischa Moszkowicz som spelade Daniel i VV och Polis i Nattbuss 807, samt Jonte Halldén som spelade polaren Marcus i VV och Carl Ljung i den andra.

De har inte gjort mycket film efter det enligt IMDB.
Citera
2008-05-09, 20:26
Medlem
rebecca de ruuvo

hej nån som vet va ultrasnygga rebeccka de ruvo gör idag hon som va med på mtv och lite i svensk tv med tror jag
Citera
2008-05-09, 20:59
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vbgthn
hej nån som vet va ultrasnygga rebeccka de ruvo gör idag hon som va med på mtv och lite i svensk tv med tror jag
Hon är väl på världsturné med Eurytmics. Nej vissta ja, det hittade hon ju bara på.

Hon blev väl ganska ute efter att alla lögner kom fram. Bl a att hon hade körat åt Eurytmics.
Citera
2008-05-14, 17:27
Medlem
Watchmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.T.(SÄPO)
rebecca de ruvo - lever hon? den gamla mtv-tjejjen

totte walin då? vad gör han?

Laddar upp sin karriär på Youtube?

http://youtube.com/user/ettotte
Citera
2008-05-16, 01:03
Medlem
Anis avatar
Sif Rud, denna gigant har naturligtvis något intressant för sig på ålderns höst.Men vem vet vad...inte jag....du kanske?
Citera
2008-05-16, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ani
Sif Rud, denna gigant har naturligtvis något intressant för sig på ålderns höst.Men vem vet vad...inte jag....du kanske?

Hon är död.
Citera
2008-05-16, 08:29
Medlem
Anis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majorj
Hon är död.

Det verkar hon inte vara enligt t ex Wikipedia och imdb.
Citera
2008-05-16, 11:59
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majorj
Hon är död.

Hon ska leva, dock gick hon i pension för ett bra tag sedan tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in