2008-02-18, 16:54
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag vet vad U(r)no i Rederiet pysslar med, han gör attraktiva lokalrevy
http://www.google.se/search?hl=sv&q=...tten+uno&meta=
och profilerar sig som Rederiet U(r)no på affichen

Vad gör Kenneth Söderman (aka Rederiet Tony) senast jag såg honom lekte han polis i nån söndagsöppet scetch? låt mig gissa att han idag arbetar som klinkersläggare eller nått
Citera
2008-02-19, 09:25
Medlem
Benjamin Big brother?

Någon som vet var den lille halvbögen och "såna som dig knullar jag upp varenda helg"- Benjamin blev av? Och vi kan väl lika gärna forska i Peter "jag pissar på mattan" oxå.....Han var ju en jävel på att bli packad...Är han alkis idag?
Citera
2008-02-19, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Vad hände egentligen med artisten Christian Walz?

Efter albumet Paint By Numbers och hitarna Maybe Not, Wonderchild samt Never Be Afraid Again blev det vädligt tyst. Vad gör han idag? Musiklärare på halvtid? Lever på sparade pengar? Enligt ratsit.se bor han med tjejen i Vallentuna, om jag minns rätt fick han barn får några år sedan.

Mer på honom?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Christian_Walz

Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Vad hände egentligen med artisten Christian Walz?

Efter albumet Paint By Numbers och hitarna Maybe Not, Wonderchild samt Never Be Afraid Again blev det vädligt tyst. Vad gör han idag? Musiklärare på halvtid? Lever på sparade pengar? Enligt ratsit.se bor han med tjejen i Vallentuna, om jag minns rätt fick han barn får några år sedan.

Mer på honom?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Christian_Walz

han sjunger ett par låtar på fläskkvartetens senaste platta. såg han live senast i sommras
med fläskkvartetten och freddie wadling bla
Citera
2008-02-20, 12:18
Medlem
Isnatts avatar
Vad hände med dom i bandet Friends? Vad gör Nina och Kim nu, och killarna som var med i bandet?
Citera
2008-02-21, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Vad hände med dom i bandet Friends? Vad gör Nina och Kim nu, och killarna som var med i bandet?

Kim ränner ju runt och knackar på hos pensionärer som vunnit en slant i Postkodlotteriet på fredag och lördagkvällar.
Citera
2008-02-21, 18:58
Medlem
cromos avatar
Citat:

Kim pluggar och bor med man och tre (bonus-)barn i en förortslägenhet. Hon intervjuades på P1 för ett par veckor sen.
Citera
2008-02-21, 19:44
Medlem
Azraels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallis
Någon som vet var den lille halvbögen och "såna som dig knullar jag upp varenda helg"- Benjamin blev av?

Kvalificerad gissning; pizzabagare, taxichaufför eller städare. Innan han blev "kändis" så jobbade han som väktare men det var lite för komplicerat att sitta i en vaktkur och hålla reda på knapparna "Öppna" och "Stäng"...
Citera
2008-02-24, 12:22
Medlem
Hans Mosers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrettyinPink
Hittade inget direkt när jag sökte... men det är ju möjligt att jag har missat det i denna tråden. Någon som har något skvaller om denna friskt (?) festande göteborgare?

Mikkey är en j-vligt trevlig prick! Jordnära och rolig. När han inte turnerar lever han livet som familjefar i västra Gbg. Stammis på samma kvarterskrog som jag, där fö f-bollsspelarna Niklas Alexandersson och Kenneth Kneten Andersson också är stammisar. Mikkey ofta med sin familj. Brukar tjöta med alla där. Satt och tjötade med Mikkey en söndagmiddag. Vi kom in på bilar som är ett stort intresse för oss båda. Han drog med mig och polaren hem till sitt hus för att titta på hans bilar, en Ferrari 360 Spider och en BMW 530, båda med specialfälgar etc. Inte alls skrytig bara en bilnörd. Slutligen visade han en uppsättning specialmattor till Ferrari som han hade liggande bland trumseten i förrådet. Har haft en par tre Ferraris tidigare. Frun oxå trevlig, arbetar som ekonom på ett bilföretag i Gbg.
Citera
2008-02-28, 10:51
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Fens
Kim ränner ju runt och knackar på hos pensionärer som vunnit en slant i Postkodlotteriet på fredag och lördagkvällar.

Den mörka har tydligen skrivit en bok om sin mamma och mormor. Hon satt nyss i en morgonsoffa och berättade om hur jobbigt livet som popstjärna var, att hon blev utbränd och, om jag förstod saken rätt, att det var ärftligt med prestationskrav?

PS Hon är nu där upp med Anna Book, i samma viktklass alltså.
Citera
2008-02-29, 23:13
Medlem
Rizes avatar
Citat:
En av dem jobbar på Ikea i Karlstad.
Citera
2008-02-29, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Vad gör Kenneth Söderman (aka Rederiet Tony) senast jag såg honom lekte han polis i nån söndagsöppet scetch? låt mig gissa att han idag arbetar som klinkersläggare eller nått

det jag vet är att han äger hästar som springer i v65-75, nyligen tjäna han runt 100 000 på nån häst, det gör han, och runkar skulle jag tro.
Citera
2008-03-01, 00:53
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans Moser
Mikkey är en j-vligt trevlig prick! Jordnära och rolig. När han inte turnerar lever han livet som familjefar i västra Gbg. Stammis på samma kvarterskrog som jag, där fö f-bollsspelarna Niklas Alexandersson och Kenneth Kneten Andersson också är stammisar. Mikkey ofta med sin familj. Brukar tjöta med alla där. Satt och tjötade med Mikkey en söndagmiddag. Vi kom in på bilar som är ett stort intresse för oss båda. Han drog med mig och polaren hem till sitt hus för att titta på hans bilar, en Ferrari 360 Spider och en BMW 530, båda med specialfälgar etc. Inte alls skrytig bara en bilnörd. Slutligen visade han en uppsättning specialmattor till Ferrari som han hade liggande bland trumseten i förrådet. Har haft en par tre Ferraris tidigare. Frun oxå trevlig, arbetar som ekonom på ett bilföretag i Gbg.
Vad heter han egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in