2004-08-22, 12:45
Bannlyst
i den änden av dalen är iaf t-stationen blåsut närmare än sandsborg.
Citera
2004-08-22, 22:39
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnie
Picasso hette hon väl i efternamn... Har lyckats förtränga hennes förnamn...

Näe, Piacsso var hennes s k artistnamn. Hon heter Marie Pettersson.

Fan, vad trött jag blir på mig själv när jag lägger sån här skit på minnet, :mad:
Citera
2004-08-22, 22:58
Medlem
Meazurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Näe, Piacsso var hennes s k artistnamn. Hon heter Marie Pettersson.

Fan, vad trött jag blir på mig själv när jag lägger sån här skit på minnet, :mad:
Henne såg jag förresten på en gräsmatta i Mälarhöjden i förrgår. Jag var dock för full för att dra fram kameran.
Citera
2004-08-23, 00:12
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulm8

Linda Thorén jobbar på Preem-macken vid Globen.

http://www.wickedpictures.com/graphi...profile-23.jpg

Här ska handlas på Preem!!!
Citera
2004-08-23, 00:36
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08-Bajare
Hahaha fläskbak

Jag vet inte vad Mehmet Yurdagul pysslar med i dag, men jag kan säga att han som junis var en excellent snattare ! Jag hjälpte honom vid några tillfällen att snatta i Stockholm, NK, Åhlens mm. Vi kommer ifrån samma förort, nämligen anrika Brandbergen !

Har ej läst alla inlägg men jag undrar över Michaela De La Cour, hon som påstod sig ha haft en underbar natt med aktrisen Emma Thompson för x antal år sedan. Blev hon portad efter det påståendet som visade sig vara falskt ? Jag har för mig att hon gjorde avbön angående påståendet och sade sig vara hotad !! Någon som minns ?

Just Mehmet är för mig synonymt med en c-kändis, en slags hang-around till en b-kändis som Anna Book. En snyltätare av rang. Anna, den lilla gräddtårtan.....
Citera
2004-08-23, 02:21
Medlem
greppas avatar
The Pinks

Ja vad jag vet så jobbar (jobbade) en snubbe i The Pinks i en bar i Jönköping....
Citera
2004-08-24, 08:11
Medlem
Bondlurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stikkan
Vad hände med dom fantastiska skådespelarna som var med i Fäbodjäntan?

http://www.imdb.com/title/tt0077590/

Leena Hiltonen ska tydligen enligt IMDB varit med i några porrfilmer med bla Jenna Jameson

Leena Hiltunen är sjuksyster i Huddinge. Hon har inte gjort några andra filmer än Fäbodjäntan och Kärleksön året innan. IMDB har blandat ihop henne med någon annan.
Missionärshustrun har gjort fler filmer under namnet Marie Bergman. Den senaste jag känner till är från 1982. Sedan tyst.
Någon som vet något alls om hon som spelar korvtantens dotter?
Citera
2004-08-24, 08:38
Medlem
Pastor Sulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bondlurk
Leena Hiltunen är sjuksyster i Huddinge. Hon har inte gjort några andra filmer än Fäbodjäntan och Kärleksön året innan. IMDB har blandat ihop henne med någon annan.

Hon var med i "Sommaren med Vanja" också.
Citera
2004-08-24, 08:49
Medlem
Bondlurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Sula
Hon var med i "Sommaren med Vanja" också.

Nej, det var Oili Virta. Rätt lik, men inte samma person. Virta har försökt fortsätta karriären. Hon bjöd ut sina tjänster i Gula tidningen så sent som runt 1990 i alla fall.
Citera
2004-08-24, 11:01
Medlem
crippas avatar
Det fanns nån gammal tråd om Oili Virta..... Galghumor - om man säger så. Orkar inte söka just nu
Citera
2004-08-25, 20:28
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Det fanns nån gammal tråd om Oili Virta..... Galghumor - om man säger så. Orkar inte söka just nu

http://forum.flashback.info/scandina...ght=Oili+Virta

Vi bor nästan grannar, jag och den finska gudinnan Kanske ska ringa och boka en tid. Hagge bor ju också i närheten så han kanske vill vara med

/#LOUDmouth#
Citera
2004-08-26, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
Toni Basil var en som dök upp och försvann. Nu dyker hon upp igen i en sån därn rockvideo på MTV. Hey Mickey, som Carola gjorde sen, har samplats. Fan vad snygg hon var Toni.
Midi, Maxi och Efti, de små sånglärkorna som sjöng (?) så fint, vart tog de vägen? Hon som körade bakom Lili och Sussi, Anki Bagger (?), vad gör hon?

Toni Basil jobbar idag som koreograf och danslärarinna.
brukar ofta koreografera tillsammans med den avdankade sångerskan/Popstars usa dommaren Paula Abdul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in