2007-06-13, 22:13
Medlem
Depplemulens avatar
Nina Yderberg

Citat:
Ursprungligen postat av Deathlok
Undrar vad Jack Vreeswijk sysslar med nuförtiden?

Vart tog Nina Yderberg Psykolog och sångerska(?) vägen? Vet att hon ska onmnämnts tidigare i den här tråden, sökt men inte hittat något än. Någon som vill/kan uppdatera mig ?

//DEATHLOK
Hon jobbar privat som psykolog och är leg.läkare....kontroversiella metoder i sin teraputiska utövning, hon har ifrågasatts som trovärdig i flera incestmål.........helt besatt av att fälla männen tydligen..... jag vet inget själv!?
Citera
2007-06-14, 19:36
Medlem
Chalices avatar
Hon är barn- och ungdomspsykiater, annars var det rätt.
Citera
2007-06-15, 09:01
Medlem
Depplemulens avatar
Så sant

Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
Hon är barn- och ungdomspsykiater, annars var det rätt.

Missade mellan psykolog/psykiatriker..............var det inte så att hon var med i nått TV program om ett incestmål som granskades där hennes "metoder" ifrågasattes?
Citera
2007-06-15, 22:42
Bannlyst
Baren-Jimmie, minns ni honom?

Det var snubben som i en av de första säsongerna gick klädd i lång vit päls och cowboyhatt i Baren, knullade runt med alla tjejer och konstant bråkade med feministdeltagaren som han kallade för saker i stil med ful, tjock, sjuk i huvudet osv. Jimmie var en skön snubbe, helt enkelt.

Kul med honom är också att han är en av få dokusåpadeltagare som varit längst nere med lyckats göra något vettigt av sitt liv, detta eftersom Jimmie numera är civilekonom och jobbar som investmentbanker i köpenhamn.

Jag sprang på honom av en slump på Illum för ett halvår sedan, så om han fortfarande är kvar där är för mycket att säga. Men som sagt, från Baren har han kommit långt.
Citera
2007-06-16, 07:11
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depplemulen
Hon jobbar privat som psykolog och är leg.läkare....kontroversiella metoder i sin teraputiska utövning, hon har ifrågasatts som trovärdig i flera incestmål.........helt besatt av att fälla männen tydligen..... jag vet inget själv!?

Tror jag skrivit detta någon annanstans, men tar det igen,

Fröken Yderberg på 90-talet var ju bara toomuch.
Det som var en aning underligt var att hon skrev ut en rejäl mängd med narkotikaklassade värkmediciner till sig själv.

Jag såg stashen med egna ögon.

För att inte tala om kärleken till en lina då och då, plus MDMA:n/Ecstacyn förstås....( Också bevittnat av mig med egna ögon.)

Umgicks till 99,9% bara med bögar.
Citera
2007-06-16, 23:49
Medlem
Stauppps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depplemulen
Missade mellan psykolog/psykiatriker..............var det inte så att hon var med i nått TV program om ett incestmål som granskades där hennes "metoder" ifrågasattes?

Nästan 100 på att det var i ett avsnitt av "Insider" hon medverkade... frivilligt eller inte vet jag inte iof för hon verkar riktigt skum

edit; länk http://www.nkmr.org/barnpsykiater_gr...nmalningar.htm
Citera
2007-06-17, 13:59
Bannlyst
Årets sommaruppsättning på Fredriksdal i Helsingborg bjuder på en kavalkad i föredettingar!

På ett manus av Åke Cato, regisserat av Adde Malmberg, agerar skådisar som Eva Rydberg, Kim Sulocki, Johannes Brost, Mia Poppe, Ing-Marie Carlsson med flera.

Man spyr.
Citera
2007-06-17, 14:04
Medlem
Fula Gubbens avatar
Johannes Brost förtjänar gott en fetstil han med. "Besökarna" -> kokain -> Joker -> sommar-revy.

Ing-Marie Carlsson kanske visar rattarna igen. Värt en omväg.

- F.G
Citera
2007-06-17, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Johannes Brost förtjänar gott en fetstil han med. "Besökarna" -> kokain -> Joker -> sommar-revy.

Ing-Marie Carlsson kanske visar rattarna igen. Värt en omväg.

- F.G

Åtgärdat.

"Besökarna" är för övrigt tidernas mest underhållande svenska film. Långt före skit som "Yalla, Yalla", "Göta Kanal" och "Änglagård".

Att Åke Cato (fucking Åke Cato!) har skrivit manus till något som Adde Malmberg regisserar finner jag ohyggligt roligt!

Bara Ing-Marie inte visar sin håriga fitta som i "Mitt liv som hund" är jag nöjd.

Mitt liv som hund -> Tre Kronor -> Åke Cato-revy. Det är ett rejält karriärtapp.

Vad gör förresten en sån som Thomas von Brömssen nu för tiden?
Citera
2007-06-19, 12:58
Medlem
Någon med pluskonto som kan klippa in följande artikel med Buba.

(ta även den med Varuhuset snubben om ni har tid)
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...098838,00.html
Citera
2007-06-19, 15:17
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramidbyggaren
Vad gör förresten en sån som Thomas von Brömssen nu för tiden?

Han har väl varit med i serien 'Saltön' de senaste säsongerna?
Citera
2007-06-19, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Han har väl varit med i serien 'Saltön' de senaste säsongerna?
Svar: Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in