2007-05-09, 07:04
Medlem
mart ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilu81
Är det någon som vet vad som hände med honom egentligen? Har han något nytt på gång eller sitter han inne vid det här laget?
vem är det?
Citera
2007-05-09, 07:21
Medlem
Bowens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mart one
vem är det?
han som spelade Åke i Bert serien...
Citera
2007-05-09, 07:51
Medlem
brianmolkos avatar
bodde han inte i London ?
Citera
2007-05-09, 10:12
Medlem
mart ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowen
han som spelade Åke i Bert serien...
Och nån som vet varför vet varför han skulle sitta på kåken?Och varför bryr jag mig,undrar jag fundersamt...
Citera
2007-05-09, 10:55
Medlem
hurricane07s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mart one
Och nån som vet varför vet varför han skulle sitta på kåken?Och varför bryr jag mig,undrar jag fundersamt...

Tror det var på flashback jag läste att han hade blivit tagen för olaga vapeninnehav (kniv, va?).
ingen aning om han var i bråk också, sitter i bakhuvet att det var något mer än bara knivgrejen. nån mer som känner igen?

hurricane
Citera
2007-05-09, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurricane07
Tror det var på flashback jag läste att han hade blivit tagen för olaga vapeninnehav (kniv, va?).
ingen aning om han var i bråk också, sitter i bakhuvet att det var något mer än bara knivgrejen. nån mer som känner igen?

hurricane

Har hört att han ska vara lowlife-pundare och blivit knivskuren (ska se riktigt illa ut i ansiktet) men det var typ nästan 15 år sedan.
Citera
2007-05-12, 01:25
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligaklubben
Har hört att han ska vara lowlife-pundare och blivit knivskuren (ska se riktigt illa ut i ansiktet) men det var typ nästan 15 år sedan.

OK, var han en knivskuren lowlifepundare vid 12-13 års ålder?
Citera
2007-05-12, 18:32
Medlem
Watchmens avatar

"STEFAN SAHLIN firade sin 28 års dag här på Soft Kök & Bar. Det va en helt galen kväll! Återupplev kvällen med denna film, eller om du inte va där kolla vad det va du gick miste om!"

http://www.softbar.se/musik.asp

Lite blandat med bortglömt folk som Molle, Pastorn etc dyker upp på filmen

http://www.softbar.se/stefan.wmv
Citera
2007-05-12, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
OK, var han en knivskuren lowlifepundare vid 12-13 års ålder?

Om det är samma snubbe så är han nog äldre än vad du tror. Det här skulle ha hänt när han var 15 16 typ
Citera
2007-05-16, 15:49
Medlem
magpies avatar
Ebba?

Vad har hänt med Ebba i "Ebba & Didrik"? Hon var en riktig pärla har jag för mig.
Citera
2007-05-16, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Vad har hänt med Ebba i "Ebba & Didrik"? Hon var en riktig pärla har jag för mig.

Hon heter Lisen nånting och vill minnas att det står om henne i den här tråden. Sök!

Står om den snyggare Yrla också.
Citera
2007-05-18, 20:50
Medlem
Omtankes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilu81
Oliver Lofteén, är det någon som vet vad som hände med honom egentligen? Har han något nytt på gång eller sitter han inne vid det här laget?

Han hamnade -99 på en anstalt i södra norrland för misshandel, han hade visst slagit en flaska i huvudet på nån om jag inte minns fel. För övrigt var det en rolig kille med en hyffsad sångröst och förkärlek till hasch, vilket gjorde att han sällan kom upp på morgnarna

Hur det gått för honom senare har jag ingen aning om men han gillade verkligen sina droger och dessutom lyckades han ju spela in nån film senare, dock hade han ju just spelat in "vägen ut" eller vad den hette så fängelsekänslan hade han ju redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in