Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-24, 21:37
  #1
Medlem
Hej,

min macbook hittar inte mitt nokia bh-214 headset. Funkar prima för mobilen, jag är rätt ny i mac världen så vet inte vad jag ska hitta på för att lösa det hela.

Hur löser jag detta?
Citera
2010-12-24, 22:39
  #2
Medlem
Hade samma problem med mitt, håll inne knappen till bluetooth setet börjar blinka och testa igen, det är bara för att den inte kan komma ihåg flera så varje gång du byter måste du hålla in knappen så det börjar blinka. hoppas det löser sig
Citera
2010-12-25, 16:20
  #3
Medlem
Supersjysst, var väldigt irriterad över detta igår, tyckte jag försökte göra detsamma men icke.

Nu märkte jag dock att om jag har det anslutet till både dator och telefon och det sedan ringer på telefonen avbryts musiken på ett önskvärt sätt. Men när samtalet avslutats fortsätter inte musiken på nytt trots att den fortsätter gå på datorn blir det ingen ny audio output via headsetet.

Jag är mer än nöjd med svaret på första frågan men om du lyckas dra till med något på den här också kommer jag dansa jitterbugg i dj båset ikväll
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback