2010-12-24, 17:05
Medlem
Hej, ja, jag har grava smärtor. Får allt narkotiskt utom Morfin vilket jag köpt på gatan. Guuuud vad det gav lindring utan en massa rus å avtrubbade sinnen!!! Får saker jag dör av om jag tar för mkt... Får dos över Läkemedelsverkets rekomendeationer i Flunitrazepam, går bra. Men ingen vill skriva ut Morfin först då de får "ansvaret" trots att ingen läkare, typ, ever fått sin legitimation indragen. De får bara anmärkningar om de får någon att avlida pga slarv å liknande... Behöver inte Flunitrazepam med morfin, är smärtorna som gör mig sömnlös och ger krampande kropp. Läkare...

Hur som, är legalt att köpa inom EU och ta med sig om man har fått det på recept av legitimerad läkare i inköpslandet och då för en dos som räcker i 1 år enligt receptet. Någon som vet någon läkare på andra sidan pölen jag kan åka och besöka längs med Östersjöns östra sida. (Säljer de Oxycontin där förresten!?)

Vore mkt tacksam!!!

God jul allesammans.
Senast redigerad av Skateboardsucks 2010-12-24 kl. 17:12.
Citera
2010-12-24, 19:00
Medlem
M0ntanas avatar
Om du nu får allt som är narkotikaklassat utom Morfin, varför duger inte Metadon,Fentanyl,Oxykodon,Buprenorfin,Ketobemidon eller Hydromorfon?
Citera
2010-12-24, 21:07
Medlem
auto607989s avatar
Be om typ Diazepam eller nån annan benso som är muskelavslappande.

Ggggg
Citera
2010-12-25, 16:33
Medlem
Allt utom Morfin, ja, inte mitt område detta men de du nämnde är väl Morfin i olika styrkor och alla från Vallmon.

Ingen som vet hur man gör för att få kontakt med säg, Polska läkare som man kan åka över å besöka. Få recept, köpa med sig hem.

Tacksam för hjälp!!! (Orkar inte med den illegala vägen. Har för mkt smärta å ingen energi då jag i alla år fått springa ifrån värken. Dystoni hålles i skick genom aktivering. Dock fått förslitningsskador pga det så kan inte springa från den längre Så snälla säg mig hur man gör).

Trevlig fortsättning på julen allesammans!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in