2010-12-24, 19:27
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har du funderat varför ni inte äter griskött? Trikintest fungerar alldeles utomordentligt i dagens Sverige.

I Mongoliet äter vi ormar, katter och kycklingar kvar i ägg.
Varför äter ni inte det?

Tycker det här med grisar har blivit övertjatad nu.
Citera
2010-12-24, 19:27
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcm900mod
...och nu kan resten av skaran muslimer ägna hela kvällen åt att komma på ett fysiskt straff åt den som har felat?

Om det finns på bordet så tror jag faktiskt inte att de anser glöggen som ett stort snedsteg faktiskt.
Citera
2010-12-24, 19:28
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
I Mongoliet äter vi ormar, katter och kycklingar kvar i ägg.
Varför äter ni inte det?

Tycker det här med grisar har blivit övertjatad nu.

Visst, grisprodukter må vara övertjatat, men det är fortfarande gott som bara den och funkar till det mesta. Det där med fosterägg kan ni behålla för er själva! Ta inte hit det.
Citera
2010-12-24, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kommando-kalle
Firar jul!

Jag har muslimska släktingar och jag ska precis åka till dem och fira jul.. Precis som alla ni andra. Det som skiljer är väl att vi inte kommer äta griskött utan har som tradition att äta oxkött istället. Glöm nu inte att Jesus är en profet för muslimerna är och således viktig för muslimerna, kanske inte lika viktig för kristna men det är en annan diskussion.

Men fråga mig inte vad de icke integrerade muslimerna gör..

Varför är griskött så hemskt, när ni ändå spränger ihjäl varandra?

Varför skapade gud den hemska grisen?

Morsan har faktiskt anställt en muslim där hon jobbar, hon hade bakat pannkakor på jobbet, frågade om muslimen ville äta, nej inte om det var griskött

Varför har ni sån social fobi mot griskött?

Den muslim morsan pratade med sa att det handlade om salivet?

Stämmer det även att judar återföds som grisar?

Varför är apan, grisen och hundar orena enligt muslimer?

Sanningen är att ialla fall apan och hunden är mer rena än många muslimer i fattiga muslimska länder

Och apan skulle jag tro är smartare än självmordsbombaren som sprängde ihjäl sig själv
Citera
2010-12-24, 19:46
Medlem
PreaCs avatar
Sitter hemma och skriver på Facebook hur jävla mycket julen suger och sånt.
Citera
2010-12-24, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dem0n
Varför har du blivit rånad?

Jävla fitta.

Jävla muslimhora.

Gå och dö.
Citera
2010-12-24, 20:05
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Sitter hemma och skriver på Facebook hur jävla mycket julen suger och sånt.
Du verkar ha väldigt roligt ! Varför klaga på en trevlig tradition ? Istället för att ta del av den ?
Citera
2010-12-24, 20:22
Medlem
AoE3#1s avatar
Vi skulle lira fotboll, men gympasalen har tydligen stängt på julafton haha!
Citera
2010-12-24, 20:27
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Visst, grisprodukter må vara övertjatat, men det är fortfarande gott som bara den och funkar till det mesta. Det där med fosterägg kan ni behålla för er själva! Ta inte hit det.

Det är lugnt, min farsa är den enda mongolen i Sverige. Jag har faktiskt käkat ägget, smakar riktigt gott och krispigt.

Samma sak med bacon, gillar det mycket.

Så det är lugnt, ägget kommer inte bli en trend i Europa

Jag tycker att man ska iaf acceptera att muslimer inte äter gris, men att dom kräver att gris ska förbjudas är fel.
Citera
2010-12-24, 20:30
Medlem
k0styMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Som rubriken lyder. Vad pysslar alla muslimer med idag ? Finns väl bara ett fåtal butiker/affärer öppna och det är väl inte jätte mycket folk ute osv. Så, vad gör ni för att fördriva tiden på en fin dag som denna ?

*seriös fråga!*

Har en klasskamrat som är muslim och hon säger att det är som en vanlig helg för dem, förutom att dom försöker undvika att komma i kontakt med något som har med julen att göra, typ kolla på Kalle Anka m.m

Fast det är ju bara inte muslimer som inte firar jul, utan en kompis till mig är Jehovas Vittne och han sitter och nördar Starcraft 2
Citera
2010-12-24, 20:36
Medlem
är hemma med familjen, äter god mat (inte äckligt julbord) och bara sooftar
Citera
2010-12-24, 20:41
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breakaway.
är hemma med familjen, äter god mat (inte äckligt julbord) och bara sooftar

Samma här. Jag äter iaf lite julmat. Godis, julmust, svenska peni.. jag menar prinskorvar, rödbetssallad, senapssill och allt annat gott.

Och nu softar jag och spelar Ultimate Mortal Kombat 3 till iPhone, sista bossen där är omöjlig även på easy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in