I Paradisasken gillar jag alla förutom romrussin och körsbärslikör. Däremot i Aladdin föredrar jag hälften, då de andra är likörer.
Vad snackar du om? I Paradis asken finns EJ körsbär i likör! Om det vore så väl att hälften vore likörer i Alladin asken, vilka syftar du på? Utveckla gärna!