2010-06-25, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Bump.

Gjorde ett konto p betsafe fr ngra r sedan och sg lngt senare att man med en bonuskod kunde f lite gratis cash och orkade inte skapa ett "riktigt" konto utan krde med mitt fake-konto. Skulle ta ut pengarna hr om dagen och d verkade det g bra, men nu str det att kontot r lst nr jag frsker logga in och att jag ska kontakta betsafe support. Ngon id att ens frska ljuga ihop att det r mitt "riktiga" konto?

N.

mvh
Citera
2010-06-29, 13:22
Medlem
Rksopps avatar
Enda sttet r att chipdumpa. Jag hade runt 10 fakekonton p betsson och betsafe. Anvnde tv datorer och VPN-tjnst (fr IP-adressen) och satt och frlorade frsiktigt till mitt riktiga konto. Riktigt segt men man kan glmma att gra ett uttag till ett Neteller eller Moneybookers-konto som str i ett annat namn.
Citera
2010-06-29, 23:01
Medlem
Verbal.Kints avatar
Vad innebr att ha ett fake-konto? Att man spelar p ngon annans pers.nr eller? Och chip-dump innebr?
Citera
2010-06-29, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Vad innebr att ha ett fake-konto? Att man spelar p ngon annans pers.nr eller? Och chip-dump innebr?
Ja, fakekonto r att man skaffar flera konton, men phittat namn och adress osv
och chipdumping kan du hitta om du sker hr p forumet, orkar inte frklara
Citera
2010-06-30, 14:26
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bettingsoccer
Ja, fakekonto r att man skaffar flera konton, men phittat namn och adress osv
och chipdumping kan du hitta om du sker hr p forumet, orkar inte frklara

tackar =)
Citera
2010-12-24, 10:25
Bannlyst
Betsafe

Hej!

Ngon som har ftt skicka in ID handlingar till Betsafe nr man ska gra ett uttag?
Om jag betalar med moneybookers rcker det med en screenshot att skicka in frn mitt konto?
Citera
2010-12-24, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliver24
Hej!

Ngon som har ftt skicka in ID handlingar till Betsafe nr man ska gra ett uttag?
Om jag betalar med moneybookers rcker det med en screenshot att skicka in frn mitt konto?

P flera pokersiter r detta numera standard, Flera krver bde screenshot p konto samt kort p din idhandling(dr du tydligt visar kortnumret)
Citera
2010-12-24, 10:44
Bannlyst
Nu var det 1-2 r sen jag gjorde mitt frsta uttag och d behvde man inte. Kanske r ndrat nu dock.
Citera
2010-12-24, 10:56
Medlem
Jag har aldrig behvt gra det, fast d har jag aldrig tagit ut mer n 2-3000 heller
Citera
2010-12-24, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kyozoku
Jag har aldrig behvt gra det, fast d har jag aldrig tagit ut mer n 2-3000 heller
Det r dr jag ligger med vid den summan ungefr av uttag
Citera
2010-12-25, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliver24
Det r dr jag ligger med vid den summan ungefr av uttag

Hmm skumt, jag har d aldrig behvt hlla p med ID handlingar osv
Citera
2010-12-25, 05:00
Medlem
Turkishs avatar
Ni fr urskta mig, men jag frstr inte vad problemet med att skicka sina ID-handlingar till dem? De mste ju verkligen veta att det r DU som de betalar ut pengarna till. Okej att det kan vara lite jobb att fixa dessa handlingar s att man kan skicka det till respektive spelbolad. Men har man gjort det en gng, s har man ju ven handlingarna sparade s att man kan skicka det till ngot annat bolag den gngen de ber om det.

Betsafe r ju en seris aktr. Det r vl bara att skicka in ID-handlingar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in