2010-12-24, 10:48
Medlem
Studsbolls avatar
Det är uppenbart att "offret" är en blivande mediahora. Det är ingen hejd på vad stackarn råkat ut för. Och inte fick han bli polis heller!
Citera
Medlem
Mappmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Det var kunden, som fick stryk, som hade studerat till polis...

Javisst, som blev mobbad av västerortspolisen (se länk ovan) och numera är butiksanställd.
Citera
Bannlyst
Skulle mycket väl kunna vara sant, jag och ett par vänner käkade på BK en gång, och så hade en f.d väninna till mig fått dressing på hamburgaren fastän hon sagt till om detta innan, sen fick hon sin hamburgare, och så var det något fel, och så lämnade hon tillbaka den, tillslut blev arbetsledaren helt rabiat och kastade hennes burgare i golvet, jag kan säga att jag trodde inte mina ögon..

Och nej, jag trollar inte.. Men dom som jobbar där torde vara en aning felvaccinerade...
Alltid är det någon som krånglar med något, eller har gett en fel beställning..
För helvete, det är ingen raketforskning vi snackar om..
Citera
2010-12-24, 10:49
Medlem
-Mr.Ks avatar
Låter väldigt skumt att en kassör skulle klaga om han får både CSN-kort och körkort? Hur ska man annars göra?
Citera
2010-12-24, 10:57
Medlem
doejanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mr.K
Låter väldigt skumt att en kassör skulle klaga om han får både CSN-kort och körkort? Hur ska man annars göra?

det var frugan som kom med det, medan han vars körkort det var var ute i restaurangen.

fan vad bra gjort, alla som jobbar med service vet vilka idioter kunder kan vara. och det är andra gången den här Shahab gråter ut i expressen. mediahora
Senast redigerad av doejane 2010-12-24 kl. 11:00.
Citera
2010-12-24, 10:57
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
http://www.ratsit.se/830922ZESF00001
Shahab verkar vara ganska driftig i alla fall.
Citera
2010-12-24, 11:02
Medlem
Qarabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
nej den gode Shahab är nog inte helt oskyldig till händelsen. känns som han dels är en obotlig linslus som vill ha 15 minuters berömmelse och en riktig konspirationsteoretiker. skulle gärna vilj höra hans synpunkter om Israel och elfte september.
http://www.expressen.se/nyheter/1.18...-satta-dit-mig

Luktar skojare om den här killen lång väg. Undrar hur många fler gånger han får utnyttja sitt direktnummer till Expressen de närmsta åren.
Citera
2010-12-24, 11:08
Medlem
sunrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
http://www.ratsit.se/830922ZESF00001
Shahab verkar vara ganska driftig i alla fall.

"En usb minne man koppplar till datorn, i endan på usb minnet kopplar man telefon sladden, alla som har samma produkt ringer man gratis till."

Öhhhh?
Citera
2010-12-24, 11:08
Medlem
P3RK3L3s avatar
Kassören fick nog en Falling Down på den här Faddekopian som antagligen inte skrädde orden när han skällde ut kassören, vilket han inte bör göra heller. Varför skulle han? Hur kan man som tillfälligt anställd svettpucksstekare ens orka börja bråka om en jävla studentrabatt? Kassören var nog på väg att få psykbryt ändå och det var väl bra att den här attention whore-wannabesnuten fick stryk istället för en tonårstjej eller en gammal gubbe.

Otippat att det hände i Jakan.. Jävla skitort.
Citera
2010-12-24, 11:09
Medlem
didiDiegos avatar
han kan hursomhelst inte vara muslim, om han är det är han en väldigt dålig sådan.
http://www.facebook.com/group.php?gi...0059647&v=wall
Citera
2010-12-24, 11:09
Medlem
Freedom Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Och vilket under? "Han slog mig i trettio sekunder medans jag inte rörde en fena" Samtidigt inte ens en skråma i hans fula nylle?

"ettusenett, ettusentvå, ettusentre, ettusenfyra .[...].. ettusentrettio"
Citera
2010-12-24, 11:14
Medlem
didiDiegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunray
"En usb minne man koppplar till datorn, i endan på usb minnet kopplar man telefon sladden, alla som har samma produkt ringer man gratis till."

Öhhhh?
en blivande ingvar kamprad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in