• 2
  • 3
2010-12-24, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Inte helt fel.

Haha nej verkligen inte, speciellt när man är med i en klan där alla är fulla alkoholister som underhåller en så man brister i gråt av skratt
Citera
2010-12-24, 21:02
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Haha nej verkligen inte, speciellt när man är med i en klan där alla är fulla alkoholister som underhåller en så man brister i gråt av skratt

Hehe mkt gapande då antar jag.
Citera
2010-12-24, 21:16
Medlem
IgorTks avatar
God jul på dig med
Citera
2010-12-24, 21:19
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgorTk
God jul på dig med

God Jul o en trevlig fortsättning.

OT: 60 mg metylfenidat ihop med romen, bildas ju etylfenidat i kroppen när man intar det ihop med alkohol = mer eufori. Ingen mer benso nu i alla fall.
Citera
2010-12-24, 21:24
Bannlyst
Citat:
Hehe mkt gapande då antar jag.

Ett under att mina grannar har inte klagat på mitt vrålande skratt m.m på natten
Citera
2010-12-24, 22:42
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ångest, här pimplar jag fortfarande Cubra Libre ihop med klonazepam.

Inte för att vara sån, men Klona är ju ingen höjdare, fast har man gott om dom kanske det kan fungera.

Men jag tror tramadol hade varit mysigt idag, kanske i kombination med ett glas cocillana-etyfin och/eller något lugnande. Prestationsångesten ligger ju tung idag.
Citera
2010-12-25, 00:09
Bannlyst
Citat:
God Jul o en trevlig fortsättning.

OT: 60 mg metylfenidat ihop med romen, bildas ju etylfenidat i kroppen när man intar det ihop med alkohol = mer eufori. Ingen mer benso nu i alla fall.

Hur mår du nu annars?

Intressant det du skrev med metylfenidat blandat med alkohol, visste jag inte faktiskt.
Citera
2010-12-25, 01:48
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Inte för att vara sån, men Klona är ju ingen höjdare, fast har man gott om dom kanske det kan fungera.

Men jag tror tramadol hade varit mysigt idag, kanske i kombination med ett glas cocillana-etyfin och/eller något lugnande. Prestationsångesten ligger ju tung idag.

Nej inte för sig själv men med alkohol är det fint, använder det annars enbart för den muskelavslappnande effekten.

Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Hur mår du nu annars?

Intressant det du skrev med metylfenidat blandat med alkohol, visste jag inte faktiskt.

Jo då mår fint, är pigg o alert av ritalinet. Jo är så att levern omvandlar det till etylfenidat när man intar etanol. Samma sak när man tar kola ihop med etanol så blir det cocaethylene. Sedan kan man göra såhär också, https://www.flashback.org/t1250016
Senast redigerad av Slingshot 2010-12-25 kl. 01:52.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in