• 1
  • 2
2010-12-25, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CPU
Gick det bra? om inte

start>> tillbehör>> högerklicka på kommandotolken (kör som administratör) skriv in föjlande eller kopiera och klistra

bcdedit.exe -set loadoptions ENIBLE_INTEGRITY_CHECKS

bcdedit.exe -set TESTSIGNING OFF

kopiera allt!!

> Starta om

Är inte säker på hur säkert det är men det funkade för mig iaf

Testade de och det nere i högra hörnet försvann. Är allt okej nu eller tog jag bara bort den texten? Vill inte att det händer något om 30 dagar liksom :O. tack
Citera
2010-12-25, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flichenstein
Testade de och det nere i högra hörnet försvann. Är allt okej nu eller tog jag bara bort den texten? Vill inte att det händer något om 30 dagar liksom :O. tack

Va bra....
alltså vad jag förstår så har vi (som fick windows på köpet när vi köpte dator) version 7600.

Varför Diker det upp berör kanske på att vi avaktiverade "kör bara signerade drivrutiner". Det gjorde jag iaf.

Jag ville installera Mastercam x4 (CNC ritningsprogram). Jag ville lura datorn att jag hade anslutit en CNC eller nått. Och man avaktvirera "kör bara signerade drivrutiner" äntigen F8 vid start eller i kommandotolken.

Varför hände det dig då?

Lycka till
Citera
2010-12-26, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CPU
Va bra....
alltså vad jag förstår så har vi (som fick windows på köpet när vi köpte dator) version 7600.

Varför Diker det upp berör kanske på att vi avaktiverade "kör bara signerade drivrutiner". Det gjorde jag iaf.

Jag ville installera Mastercam x4 (CNC ritningsprogram). Jag ville lura datorn att jag hade anslutit en CNC eller nått. Och man avaktvirera "kör bara signerade drivrutiner" äntigen F8 vid start eller i kommandotolken.

Varför hände det dig då?

Lycka till

Är lite morgontrött nu och förstod inte ens hälften av vad du precis skrev. Jag har inte en aning om mitt windows är aktiverat nu eller inte. Jag vill bara att de ska funka så jag slipper köpa ett nytt liksom :/
Citera
2010-12-26, 16:30
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Är lite morgontrött nu och förstod inte ens hälften av vad du precis skrev. Jag har inte en aning om mitt windows är aktiverat nu eller inte. Jag vill bara att de ska funka så jag slipper köpa ett nytt liksom :/

Windows säger till när det vill att du aktiverar det. Det är jag ganska säker på då det var ett jävla tjat om det på mitt
Citera
2010-12-26, 16:47
Medlem
Citat:

för att kolla aktiveringen i W7
tryck på start>tillbehör>kör> skriv slui >tryck enter

även kolla. högerklicka på den här datorn och egenskaper

mvh
t
Citera
2010-12-26, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tergo
för att kolla aktiveringen i W7
tryck på start>tillbehör>kör> skriv slui >tryck enter

även kolla. högerklicka på den här datorn och egenskaper

mvh
t

Det står "Aktiveringen lyckades", det låter ju bra? Samtidigt som lite längre ner är det en liten ikon där de står "Fråga om en äkta windows bla bla bla". Ska jag ignorera den eller?
Citera
2010-12-27, 09:14
Medlem
Citat:
Det står "Aktiveringen lyckades", det låter ju bra? Samtidigt som lite längre ner är det en liten ikon där de står "Fråga om en äkta windows bla bla bla". Ska jag ignorera den eller?
yes

mvh
t
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in