Ibland blir jag rädd när jag läser på FB. Är ni verkligen så otroligt korkade, eller låtsas ni bara?
Ja, Lotteriinspektionen håller koll på Bingolotto. Det tog ungefär tre minuter innan jag hittade det på nätet. Pröva själva!!!
"Är det fortfarande så att ingen får bingo innan 20 nummer.... bla bla bla" Har ni över huvud taget kollat på programmet. De drar ju X antal nummer tills X tusen människor har fått bingo. Det är ju för fan inte bara 1 person som får bingo!!!
I princip samtliga nummer är f.ö. dragna långt innan programmet visas. De hjul och annat crap som snurrar i studion och så, det är på riktigt. (F.ö. så brukar man ofta se kontrollanten i bakgrunden i vissa vinklar.) Men alla bingonummer och övriga nummer som bara visas virtuellt är dragna innan programmet startar. Det är väl ingen som tror att de drar numren live och tre sekunder senare gratulerar vinnarna i Skövde, Flen och Jokkmokk?
Bara för att just du inte vinner, så betyder inte det att Bingolotto konspirerar mot dig!!! Det betyder inte att du måste sätta på dig din hatt gjord av aluminiumfolie, för de försöker inte scanna din hjärna!!!