Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Ska försöka hålla mig kort. Det är så att en kille på facebook har puffat på mig
flera gånger nu den senaste veckan på facebook. Jag känner honom inte så jättebra egentligen
inte alls men vi har några gemensamma vänner. Jag har försökt att ignorera puffandet, första gången
tänkte jag att han kanske puffat på fel person av misstag sånt händer ju.
Men tre puffar senare var jag ganska lack speciellt då jag inte gjort honom något alls.
Vi hamnade på samma fest nyligen och när jag såg honom lackade jag ur och puffade in honom
i en vägg, han gjorde tydligen illa armbågen och spelade helt oskyldig. Det blev ett jäkla liv och
nu har jag förlorat 6st facebookvänner fast det var han som började. Allt är mitt fel tydligen..
vad tycker ni, vems är felet egentligen och vad brukar ni göra när folk puffar er på facebook?
Jag tycker det är dåligt att man ens kan puffa på varandra därinne vore bättre med en kramknapp eller något
speciellt då jag är ganska "good looking" skulle nog bli en del kramar.
Dagens i-landsproblem... bli puffad på på Facebook.

Gillar att du hämnades genom att puffa på honom rent fysiskt, haha. Men varför tog dina 'vänner' ens bort dig från Facebook för en sån småsak? Kan inte ha varit riktiga vänner inte.