2010-12-23, 17:40
Medlem
Miys avatar
Ska försöka hålla mig kort. Det är så att en kille på facebook har puffat på mig
flera gånger nu den senaste veckan på facebook. Jag känner honom inte så jättebra egentligen
inte alls men vi har några gemensamma vänner. Jag har försökt att ignorera puffandet, första gången
tänkte jag att han kanske puffat på fel person av misstag sånt händer ju.

Men tre puffar senare var jag ganska lack speciellt då jag inte gjort honom något alls.

Vi hamnade på samma fest nyligen och när jag såg honom lackade jag ur och puffade in honom
i en vägg, han gjorde tydligen illa armbågen och spelade helt oskyldig. Det blev ett jäkla liv och
nu har jag förlorat 6st facebookvänner fast det var han som började. Allt är mitt fel tydligen..

vad tycker ni, vems är felet egentligen och vad brukar ni göra när folk puffar er på facebook?

Jag tycker det är dåligt att man ens kan puffa på varandra därinne vore bättre med en kramknapp eller något
speciellt då jag är ganska "good looking" skulle nog bli en del kramar.
2010-12-23, 17:42
Medlem
bajskorven3s avatar
Puffar tillbaka... VIA FACEBOOK. Vad är ditt problem?
2010-12-23, 17:42
Medlem
HOFFMAESTROs avatar
Du tar nog det här med puffar på lite för stort allvar.
2010-12-23, 17:43
Medlem
Vad fan hetsar du upp dig för? Är du blatte?
2010-12-23, 17:43
Medlem
Asså va? Han "puffade" dig på facebook.. tryckte på en knapp, inte något som påverkar en fysiskt överhuvudtaget. Och du lackar du när du ser han på en fest och trycker in han mot väggen så att han skadar sig fysiskt?

Är du psykiskt störd?
2010-12-23, 17:44
Medlem
MatildaLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Ska försöka hålla mig kort. Det är så att en kille på facebook har puffat på mig
flera gånger nu den senaste veckan på facebook. Jag känner honom inte så jättebra egentligen
inte alls men vi har några gemensamma vänner. Jag har försökt att ignorera puffandet, första gången
tänkte jag att han kanske puffat på fel person av misstag sånt händer ju.

Men tre puffar senare var jag ganska lack speciellt då jag inte gjort honom något alls.

Vi hamnade på samma fest nyligen och när jag såg honom lackade jag ur och puffade in honom
i en vägg, han gjorde tydligen illa armbågen och spelade helt oskyldig. Det blev ett jäkla liv och
nu har jag förlorat 6st facebookvänner fast det var han som började. Allt är mitt fel tydligen..

vad tycker ni, vems är felet egentligen och vad brukar ni göra när folk puffar er på facebook?

Jag tycker det är dåligt att man ens kan puffa på varandra därinne vore bättre med en kramknapp eller något
speciellt då jag är ganska "good looking" skulle nog bli en del kramar.

Dagens i-landsproblem... bli puffad på på Facebook. Gillar att du hämnades genom att puffa på honom rent fysiskt, haha. Men varför tog dina 'vänner' ens bort dig från Facebook för en sån småsak? Kan inte ha varit riktiga vänner inte.
2010-12-23, 17:44
Medlem
sexfemins avatar
Ähh! vafan. Blir man puffad på fb betyder det att personen som puffat vill ligga med dig. Inte slåss!
2010-12-23, 17:53
Medlem
Haha, han fyller upp sitt vakuum till liv med att puffa främlingar, det behöver inte betyda att du måste sjunka ännu lägre och starta rent oprovocerade konflikter.
Rise above.
2010-12-23, 17:53
Medlem
Nubolics avatar
Tycker du gjorde rätt
2010-12-23, 17:57
Medlem
RickyMcFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Det blev ett jäkla liv och

Men lägg ner. Han som började?.. För att han puffade dig på Facebook?
Seriösa fighters det här
2010-12-23, 18:00
Medlem
Crazeds avatar
Bra där...
2010-12-23, 18:01
Medlem
beavertands avatar
Vad i helvete..
TS jag hoppas du trollar.
Annars tar du nog det här med puffar lite för allvarligt.
WTF
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in