2010-12-23, 11:46
Medlem
Min tjej skriker när det går och jag älskar det! Jag menar SKRIKER, hon låter som om jag håller på att mörda henne och kan hålla på upp till en halvminut och längre. Jag uppmanar henne ivrigt att släppa ut det och inte hålla inne. Hon är nog den av mina partners som är mest högljudd i detta avseende, och som sagt: ni hör mig inte klaga!

Killar: hur låter era tjejer under orgasmen? Vad föredrar ni?

Tjejer: skriker ni? Skäms ni/skulle ni vilja släppa ut ljuden på riktigt eller håller ni igen för att inte verka för "på"?
Citera
2010-12-23, 11:56
Bannlyst
haha känner igen mej själv på ett vis,
förut när jag var yngre (började tidigt) så la jag alltid på en hand för hennes mun när det gick för henne. Eftersom jag bodde hemma och tyckte det var grymt pinsamt =)

Det är ju roligt när tjejen vrålar ur sej =)
Citera
2010-12-23, 12:07
Medlem
heh blir inte dina grannar lite rädda när ni har sex?
Citera
2010-12-23, 13:36
Medlem
dekanmis avatar
Skriker? Nej, jag håller andan
Helt ärligt har jag ingen större koll på hur jag låter när jag kommer, jag fokuserar väl på annat just då Men visst stönar jag väl. Inte håller jag väl emot heller, det får väl låta som det låter.

Jag är alltså tjej.

Edit: Rättelse från min pojkvän; Jag kvider.
Citera
2010-12-23, 13:56
Medlem
Kalmantos avatar
Jag gillar inte när tjejen skriker. Känns mest som en dålig porrfilm. Gillar när det mer är något privat mellan oss så att säga. Man är ju nära så man märker ju ändå. Stön, hårdare andetag, högljud några sekunder vid orgasmögonblicket alternativt ett diskret skakande känns bättre än nån som gapar "åh... åh... åh..." med två sekunders mellanrum.

Blev dock sjukt kåt en gång när min snygga (kvinnliga) granne blev knullad vägg i vägg för inte så länge sedan. Hon lät kan man säga...
Citera
2010-12-23, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eviiii
heh blir inte dina grannar lite rädda när ni har sex?

Jag undrar också faktiskt. Fick ett menande flin av en granne vid ett tillfälle....
Citera
2010-12-23, 15:30
Medlem
miss-darknesss avatar
Du TS..jag tror nog att din tjej överdriver sina skrik lite för att hon vet att du som kille förväntar sig att hon ska låta så.
Alla tjejer har ju sett hur porrskådisarna beter sig
Citera
2010-12-23, 17:31
Bannlyst
Avtändande som fan när slynorna skriker som om det vore i en porrfilm
Citera
2010-12-23, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansardansen
Avtändande som fan när slynorna skriker som om det vore i en porrfilm

Förväntar man sig inte att de ska låta som i en porrfilm om man kallar dem för slynorna?
Citera
2010-12-23, 20:27
Bannlyst
Skrikande fruntimmer är inget vidare.
Citera
2010-12-23, 21:00
Medlem
Skrikande brudar är bästa som finns, så om det finns nån där ute som känner igen sig i det och bor i Sthlm så får ni gärna ta kontakt med mig

mums
Citera
2010-12-23, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Du TS..jag tror nog att din tjej överdriver sina skrik lite för att hon vet att du som kille förväntar sig att hon ska låta så.
Alla tjejer har ju sett hur porrskådisarna beter sig

Nej, det gör hon inte, vi är båda 40+ och då ägnar man sig inte åt sånt. Hon är helt enkelt en glad och kåt brud som vet att njuta av livet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in