2010-12-22, 16:25
Medlem
https://www.flashback.org/sok/st%C3%A4ll+era+fr%C3%A5gor

Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Jag är mod på Flashback och kommer slänga ALLA såna här jävla egotrådar och nej, ni får inte ställa några frågor om det.

Till PK
/Mod
_________

Kör hårt kompis, för inte kan det väl vara så att du finner vissa ämnen mer intressanta än andra, och därför endast tar bort de trådar du personligen inte finner något intresse av?
2010-12-22, 16:27
Medlem
menslutanus avatar
Gick det inge bra med din wow tråd?

Tycker själv att alla jävla fråga trådar borde slängas omgående, det här har spårat ur.

edit: du borde även läsa reglerna, typ 0.06
Senast redigerad av menslutanu 2010-12-22 kl. 16:31.
2010-12-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menslutanu
Gick det inge bra med din wow tråd?

Tycker själv att alla jävla fråga trådar borde slängas omgående, det här har spårat ur.

Min tråd hade inget syfte överhuvudtaget, det kan jag erkänna, däremot tycker jag att alla jävla liknande trådar borde fara åt helvete och tas bort direkt, speciellt efter ett sådant uttalande.

Antingen låter ni alla användare starta hur många jävla frågetrådar dem vill, eller så inför ni en nolltolerans för att få bort detta jävla trollande.
2010-12-22, 16:32
Medlem
menslutanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exp0ze
Min tråd hade inget syfte överhuvudtaget, det kan jag erkänna, däremot tycker jag att alla jävla liknande trådar borde fara åt helvete och tas bort direkt, speciellt efter ett sådant uttalande.

Antingen låter ni alla användare starta hur många jävla frågetrådar dem vill, eller så inför ni en nolltolerans för att få bort detta jävla trollande.
Visst det håller jag med om, men det fanns ju redan en fråga wow nörd tråd innan. Kommer ihåg att du skrev i den också. Räcker väl med en?
2010-12-22, 16:34
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exp0ze

Men...om du nu håller med om att det är skräptrådar, varför starta en egen?
Hur tänkte du där egentligen?

Och jo, jag kommer slänga samtliga; har jag missat någon så skicka gärna RP på den!
2010-12-22, 16:40
Medlem
4bidx2ens avatar
Får alla PLUPPnavel när dom blir gravida?
För då kan man ju bocka av en till på emot listan som är en mil lång..
2010-12-22, 16:45
Medlem
menslutanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4bidx2en
Får alla PLUPPnavel när dom blir gravida?
För då kan man ju bocka av en till på emot listan som är en mil lång..
Ja det är väl såna här frågor som dyker upp i dom där trådarna? Känns ju inte som att det bidrar till forumet direkt.

Skulle vara roligt att veta hur många fråga trådar som dyker upp varje dag? Man förstår att moddsen börjar bli less.
2010-12-22, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Men...om du nu håller med om att det är skräptrådar, varför starta en egen?
Hur tänkte du där egentligen?

Och jo, jag kommer slänga samtliga; har jag missat någon så skicka gärna RP på den!

Jadu, idén var väl att skapa 100 skräptrådar tills någon mod tröttnade och gick berserk på hela forumet!

.. och jag antar att det delvis lyckades
2010-12-22, 16:54
Medlem
4bidx2ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menslutanu
Ja det är väl såna här frågor som dyker upp i dom där trådarna? Känns ju inte som att det bidrar till forumet direkt.

Skulle vara roligt att veta hur många fråga trådar som dyker upp varje dag? Man förstår att moddsen börjar bli less.

Vafan sluta klaga hela jävla tiden.
Är man inne och läser nånstans så kan man ge sig fan på att du sitter där GubbGrinig!
2010-12-22, 17:56
Medlem
core_s avatar
Jag misstänker att det inte har varit någon överdriven kommunikation via PM med MondoBizarro innan denna tråd skapades

Så den kommer att gå samma öde till mötes
Låst
/Mod (som gör precis likadant som Mondo)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in