2009-10-21, 16:47
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
hehe, man tackar!
Vad handlar det om för straff om han fälls?
Ingen som helst aning, beror på summornas storlek samt tillvägagångssättet. Men en vild gissning - i och med att han släppts ur häktet - kan ju vara att det kommer stanna under två års fängelse. Dock innebär frisläppandet ingen som helst garanti att så blir fallet.

Saxar in från lagboken.
Senast redigerad av Justitiemord 2009-10-21 kl. 16:57. Anledning: stavning
Citera
2009-10-21, 16:52
Medlem
Frohm

Tack, kunde läsa det nu, otroligt vad man kan få fram....Det ser ju inte bra ut...
Citera
2009-10-21, 18:35
Medlem
Avenymälarna!

Avenymäklarna heter den nya mäklarbyrån. Hemsida kommer inom kort har jag hört. En seriös spelare på marknaden, att räkna med. Lite bättre och lite trevligare är ordet på stan.

avenymäklarna.se
Citera
2009-10-21, 18:45
Medlem
Justitiemords avatar
Kontakt
Citera
2009-10-21, 19:36
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Frohm är misstänkt för flera fall av grovt bokföringsbrott, han borde nog skaffa sig en bättre revisor Förmodligen så är hans revisor lika rutten som herr Frohm själv.

För ca två veckor sedan började hot hagla in till min PM-box här på Flashback, jag skulle helt enkelt sluta skriva om Frohm osv, nu förstår vi varför Personen ifråga menade på att Stefan Ziggisen Frohm inte alls var en rutten person, utan en hederlig hårt arbetande man. Jag skulle därför passa mig för vad jag skrev, annars kunde det gå illa

Ett stort tack till Justitiemord, bra jobbat.
Citera
2009-10-22, 00:41
Medlem
Justitiemords avatar
My pleasure!
Citera
2009-10-22, 08:44
Medlem
Leif; Är det inte hemskt med ytterliggare en till som hotar över internet? =).

Vem har han hotat ska komma? MC gäng eller andra konstelationer gör inget gratis och ziggisarna är inte kända för att vilja betala för sig.

Klasse borde ju starta en verksamhet tillsammans med Frohm de är som klippt och skurna för varandra.

Men Frohm åker väl in på 1-2år sedan är han igång igen, zigienarna kan tyvärr inget annat.

Men vi kan sammanfatta de som såhär, de som vill göra sitt livs bostads-eller affärsrörelseklipp kan vända sig till Nersgård och till de som vill göra sig sitt livs bilfynd kan vända sig till Bilfyndet Inger Frohm. Bokföringsadressen är södra vägen men hon/han fotograferar fortfarande bilar utanför f.d XLNT Cars gamla lokaler. Inger Frohm är ju ren så vill ni kolla de fungerande rörelserna som sköts ( nåja) så ska ni slå på henne.
Citera
2009-10-22, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ascetoholix

Men vi kan sammanfatta de som såhär, de som vill göra sitt livs bostads-eller affärsrörelseklipp kan vända sig till Nersgård och till de som vill göra sig sitt livs bilfynd kan vända sig till Bilfyndet Inger Frohm. Bokföringsadressen är södra vägen men hon/han fotograferar fortfarande bilar utanför f.d XLNT Cars gamla lokaler. Inger Frohm är ju ren så vill ni kolla de fungerande rörelserna som sköts ( nåja) så ska ni slå på henne.

Men det är ju pappa "frohm" Jim Taikumer som driver bilförsäljningen. Han bor ju på södravägen och har bilarna (3st) i garaget där. Sen har vi ju Stefans bror Toni Frohm som är på tur att åka in hoppas jag Han är ju ännu större gangster än alla andra ihop.
Citera
2009-10-22, 11:10
Medlem
redheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Kontakt

.... grymt skön tråd! Som Göteborgare nästan i ålder med Klas, och fd krogvakt, är det högintressant läsning. Klas kumpan på Avenymäklarna umgicks jag en hel del med under 80- och 90-talet då han ägde ett antal strippklubbar (Maxim, Top Hat bl.a.) och porrbutiker i stan. Han var en snortande fifflande nolltaxerande 44-fots Criss Craftägande skithög på den tiden, men hur han är nu vet jag ej. De passar förmodligen varann i väl i sin affärsverksamhet. Jag skulle dock inte köpa ens en skruv från dessa lirare.
Citera
2009-10-22, 12:36
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redhead
.... grymt skön tråd! Som Göteborgare nästan i ålder med Klas, och fd krogvakt, är det högintressant läsning. Klas kumpan på Avenymäklarna umgicks jag en hel del med under 80- och 90-talet då han ägde ett antal strippklubbar (Maxim, Top Hat bl.a.) och porrbutiker i stan. Han var en snortande fifflande nolltaxerande 44-fots Criss Craftägande skithög på den tiden, men hur han är nu vet jag ej. De passar förmodligen varann i väl i sin affärsverksamhet. Jag skulle dock inte köpa ens en skruv från dessa lirare.

Intressant, berätta mer om hans kumpan
Citera
2009-10-22, 13:30
Medlem
redheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Intressant, berätta mer om hans kumpan
Lite svårt det här eftersom jag inte träffat honom på 8-10 år och jag vill ju inte säga för mycket så att det framkommer vem jag är, dels för honom och dels för de nötter som bl.a. hotat dig på här på FB.
Han ägde ett kafé i källaretagét brevid klädaffären Solo ett tag när han försökte "clean-up his act" och samtidigt skaffade sig stadigvarande flickvän och barn. Ett tag innan dess såg jag hur han spolade ner en hel påse med A i toaletten efter några veckors stadigt rus samtidigt som han sa att han skulle sluta för gott.
Sakerna (bil och båt bl.a.) han ägde stod skrivet på diverse företag i.o.m hans nolltaxerande och när hans körkort var indraget körde han på någon annans personnummer och hade aldrig på sig någon legitimation ifall han
skulle bli stoppad. Han var väldigt trevlig och rolig att umgås med och generös, men hans egen osäkerhet och dåliga självförtroende lös igenom och han sökte hela tiden bekräftelse om hur häftig han var.
Citera
2009-10-22, 14:22
Medlem
redheads avatar
Internetgangsta

Citat:
Ursprungligen postat av gbglangaren
Läste att någon var avundsjuk på hans flickvän? estetiskt kan det ju inte bli bätter enligt mig men smaken e ju som baken!

gillar man platta näsor och inte kan öppna dörren på 4 dagar så förstår jag att man inte kan stava till charm för denna killen har det mesta förutom åldern i mot sig men det har ju de flesta +45 eller?

peka på något illa han gjort i Göteborg så skall jag med il fart kommentera det positivt!

Passa käften ordentligt!!!!!

Från en göteborgare till en annan!

http://www.youtube.com/watch?v=GdZBZ...&feature=email
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in