Citat:
Ursprungligen postat av summersan
Min uppfattning om denna tråden är att den inte är objektiv, utan mest speglar debattörernas personligheter. För lite fakta och för mycket personangrepp för min smak.
Citat:
Ursprungligen postat av summersan
Japp! Ska göra det efterhand.
Ditt patetiska helvete, att du har mage och påstå att tingsrätt/hovrättdomar, artiklar i media är personangrepp. Det är snarare faktum, men det förstår väl inte ett särbarn som du.
Även du borde begripa att det är inte okej att sitta och hitta på saker om människor, det är ingen smutskastningskampanj vi sysslar med, snarare tvärtom, vi har fakta i handen. Ring till tingsrätten, hovrätten, Kronofogden, Skattemyndigheten, så ska du få svart på vitt. Vi har lagt ner åtskilliga timmar på detektivarbete "
vilket vi på Flashback är kända för att vara bra på"
Om du är känslig, vilket du verkar vara

Råder jag dig att vända dig till Familjeliv, där kan du diskutera hur illa du tycker om Flashback och den här tråden, feministhororna är aldrig sena att stämma in i klagosången.
All skit ska fram om dessa tre herrar, de är djupt involverade i grov organiserad brottslighet, och det är allmänt känt i Göteborg, ring länskrim på Skånegatan, där har de "Tre Musketörerna" VIP-kort
Jag tänker inte spekulera i vem du är, men att du tillhör någon av våra kändisar råder det inget tvivel om, eller så är du en nära anhörig, det är bara att gilla läget. Sanningen ska fram!
Leif.Jennekvist