2011-05-26, 20:28
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackra1n
Inget namn?
http://www.foretagsfakta.se/Hisings_k%C3%A4rra/Dtn_Cars_AB/2581463
Citera
2011-05-29, 22:19
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Wictoria Warnlöf har numera en låst profil. Innan så kunde man ta del av hennes vänlista, men detta är nu inte aktuellt längre, undra vad det beror på

Har Wickan löst sin skuld hos Kronofogden än tro?

http://sv-se.facebook.com/people/Wictoria-Warnlöf/1545538271
Citera
2011-06-02, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Stefan Frohm är zigenare tippar jag på..
Reza Ansari är av Iranskt ursprung.
Nersgård låter som ett taget namn.

Bara några reflektioner!

Frohm ÄR zigenare från släkten Taikon har jag hört.

Nersgård ÄR från en judesläkt.
Citera
2011-06-03, 07:10
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger55
Frohm ÄR zigenare från släkten Taikon har jag hört.

Nersgård ÄR från en judesläkt.
Att Frohm är zigenare är ostridigt, men posta gärna någon källa på Nersgårds judiska påbrå.
Citera
2011-06-04, 12:25
Medlem
Jag är ny här på flashback men följer med stort intresse denna tråd. Det påstods att Martin Wiren skulle vara en bedragare? Finns det mer info angånde detta? Tråden är väl inte slut nu??
Citera
2011-06-04, 18:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pregunta
Jag är ny här på flashback men följer med stort intresse denna tråd. Det påstods att Martin Wiren skulle vara en bedragare? Finns det mer info angånde detta? Tråden är väl inte slut nu??

Varför skulle tråden vara slut? Det är 25 grader varmt ute, inte orkar man sitta och uppdatera tråden då Sök i tråden så hittar du godis om Martin Wirén, karln är en bedragare, som dansar efter Stefans pipa, säger Stefan hoppa, frågar Wirén hur högt? Då förstår du vilken nivå det hela ligger på.
Samma sak med våldtäksmannen Reza Ansari (på Facebook stavar han Ansari med Z )

Du får gärna själv bidra till tråden
Citera
2011-06-05, 13:32
Medlem
Jag känner oxå Stefan ytligt men det är 100 år sedan. Vad jag minns hade han då (för en gångs skull) själv blivit kraftigt lurad. Någon lånade pengar och betalade tillbaka inom kort tid med en enorm ränta. Det var ju så att denne någon kunde göra detta var ju att han lånade mer pengar för att kunna betala tillbaka och en dag var det slut. Jag minns att SF förlorade en helvetes massa pengar och att låntagaren tvingades skriva in sig på mentalsjukhus för att kunna hålla sig undan.

En annan lite intressant sidotråd gäller en kille vid namn Tomas Beckstedt som hade en del "affärer" med b.l.a. SF. Jag vet att TB efter några år tog livet av sig. Det påstods att han hängde sig...Jag har alltid undrat över hur en kille som TB som hade en liten son, byggde hus och verkligen hade livsaptit som heter duga kunde sluta så?

Är det någon som vet något mer om detta?

Vad gäller Martin Wiren trodde jag att han är/var en framgångsrilk affärsman med en vacker hustru, Kajsa, och tre barn. Bodde först utåt Marsstrandshållet sedan flyttade in till de rätta kvarteren. Fantastiskt sommarhus osv. Jag tror på vad du säger, det är ju bara att läsa innantill på tråden men med Fly Me och vad som sägs i Dagens Industri måste det finnas mycket mer. Är han dömd för något tidigare och vad är din åsikt - kommer de att klara sig undan anstalt?
För en person som MW måste ett fängelsestraff vara det absolut värsta han kan tänka sig.
Varför är han tillsammans med DE Tre Musketörerna?
Citera
2011-06-05, 15:51
Medlem
[quote=Pregunta] En annan lite intressant sidotråd gäller en kille vid namn Tomas Beckstedt som hade en del "affärer" med b.l.a. SF. Jag vet att TB efter några år tog livet av sig. Det påstods att han hängde sig...Jag har alltid undrat över hur en kille som TB som hade en liten son, byggde hus och verkligen hade livsaptit som heter duga kunde sluta så?QUOTE]

TB var skyldig många mycket pengar, fanns inget hus men väl en son. Men han hade ju inte haft så stor kontakt med honom då han suttit länge. Att han tog sitt liv är väl inte många som tror på, men polisen bryr sig mindre om detta och fastslog självmord och skålade för TB var en jävel på att reta gbg polisen. Han jobbade som livakt åt SF när han drev bilfyndet på tagenevägen men blev blåst av SF precis som alla andra Dom hade inget att göra med varandra på många år så det finns ingen koppling där.
Citera
2011-06-05, 15:54
Medlem
Och så det här med Taikon. Stefan´s mamma heter Inger Frohm. Stefans pappa heter Jim Taikumer. Inger och Jim har också blivit blåsta av sin son på några mille så dom pratar ej med varandra.
Citera
2011-06-05, 16:57
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 414
Och så det här med Taikon. Stefan´s mamma heter Inger Frohm. Stefans pappa heter Jim Taikumer. Inger och Jim har också blivit blåsta av sin son på några mille så dom pratar ej med varandra.
Jim Taikumer måste ju uppenbart vara zigenare men hur är det med Inger Frohm ?
Är hon också zigenare eller är det så att Stefan Frohm bara är en halvzigenare
(zigge-pappa och svensk mamma) ?
Citera
2011-06-05, 19:32
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 414

Inger är en riktig äckelkärring, springer omkring med en svart liten sak som ska föreställa hund.
De bor på Södra Vägen om jag inte har fel, i närheten av Lasse
Citera
2011-06-06, 23:01
Medlem
transatlantics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
De bor på Södra Vägen om jag inte har fel

Korrekt. Nummer 4 för att vara exakt.
Har tidigare delat ut post på hennes adress, och henne glömmer jag aldrig. Äckelkärring är nog det mest passande ordet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in