Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Äh nu kör vi på i den här tråden, sluta älta och börja bidra
Hur går det för Klasse-Maja och hans nya verksamhet? Göteborgsmäklarna fick ju trubbel, då herrarna inte skötte ekonomin som man ska, utan stoppade skattepengarna i fickan. Detta resulterade i att Klasse-Maja fick kronkalle på halsen, och i ett desperat försök att undkomma lade han ut flera villospår. Minns att det annonserades från Tingsrättens håll i GP under några veckor, där man sökte efter Klasse-Maja. I själva verket gled Klasse-Maja runt på stan i sin föråldrade Jaguar och lekte överklass herre blandat med lite snuskgubbe, då vi sedan länge vet att Klasse-Maja gillar unga flickor, gärna under femton år, så det blir lite extra förbjudet.
Fy fan vad roligt!! Jag skrattar ihjal mig!!
Jag borjar undra om det ar ett goteborgs fenomen att vissa gor samma sak i 4 decennier??
Han jagade mig och mina kompisar nar vi var 15. Och det ar typ 100 ar sedan.
En av dom dar ni diskuterar raggade alltid pa min kompis ihop med sin fru. Urk..Som for ovrigt var as-snygg och aldrig skulle hoppa ner i den dar vattensangen med honom OCH tanten

(troligtvis inte med honom heller men oddsen okar val...eller nej kanske inte nu nar jag tanker efter

)
Sorry..jag tillfor absolut ingenting men det var sa jakla kul att hitta denna traden. Mer skvaller om gbg pliiiz