2011-02-09, 16:56
Medlem
Kolla gärna fastigheterna i Fjällbacka skärgård som W äger. Inga dåliga grejer.
Citera
2011-02-09, 17:41
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Fick ett intressant PM, som jag härmed delar med mig av.

Det stämmer att Leif Martin Wirén, 19640630-4912, är registrerad ägare till bilen sedan 2010-11-11. Bilen innehades tidigare av Auto Classica of Sweden AB, 556645-6587, som förvärvade denna 2010-11-05. Intressant i sammanhanget är också att bilen är köpt på kredit, med återtaganderätt t o m 2017-11-30, med Santander Consumer Bank AS som kreditgivare.

Det stämmer även att fordonet har körförbud. Detta på grund av obetald skatt/avgift på 385 kr.

Mycket intressant info, dock så såg jag Reza i Audin senast för någon vecka sedan. Man tar inte fel på vattenhuvudet med sin flint och feta arabnäsa bakom ratten. Herr Wirén helt klart en intressant figur. Ska se vad jag kan hitta på honom, ett fullständigt personnr hade varit fint
Citera
2011-02-09, 19:32
Medlem
Kolla försäljning av hus Orust, som han haft ute med hjälp av mäklare Håkan Bengtsson, mycket märkligt grej.
Citera
2011-02-10, 00:36
Medlem
nonamepliiizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Äh nu kör vi på i den här tråden, sluta älta och börja bidra

Hur går det för Klasse-Maja och hans nya verksamhet? Göteborgsmäklarna fick ju trubbel, då herrarna inte skötte ekonomin som man ska, utan stoppade skattepengarna i fickan. Detta resulterade i att Klasse-Maja fick kronkalle på halsen, och i ett desperat försök att undkomma lade han ut flera villospår. Minns att det annonserades från Tingsrättens håll i GP under några veckor, där man sökte efter Klasse-Maja. I själva verket gled Klasse-Maja runt på stan i sin föråldrade Jaguar och lekte överklass herre blandat med lite snuskgubbe, då vi sedan länge vet att Klasse-Maja gillar unga flickor, gärna under femton år, så det blir lite extra förbjudet.

Fy fan vad roligt!! Jag skrattar ihjal mig!!
Jag borjar undra om det ar ett goteborgs fenomen att vissa gor samma sak i 4 decennier??
Han jagade mig och mina kompisar nar vi var 15. Och det ar typ 100 ar sedan.
En av dom dar ni diskuterar raggade alltid pa min kompis ihop med sin fru. Urk..Som for ovrigt var as-snygg och aldrig skulle hoppa ner i den dar vattensangen med honom OCH tanten (troligtvis inte med honom heller men oddsen okar val...eller nej kanske inte nu nar jag tanker efter )
Sorry..jag tillfor absolut ingenting men det var sa jakla kul att hitta denna traden. Mer skvaller om gbg pliiiz
Citera
2011-02-10, 08:04
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
ett fullständigt personnr hade varit fint
19640630-4912
Citera
2011-02-10, 10:53
Medlem
Kolla försäljning av hus Orust, som han haft ute med hjälp av mäklare Håkan Bengtsson, mycket märkligt grej.
Citera
2011-02-10, 10:54
Medlem
Ups, ovan gäller Gåde.
Citera
2011-02-10, 21:45
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
19640630-4912

Tack, är dränkt i arbete privat, men så fort jag får tid över i nästa vecka, kommer detta personnummer att undersökas på flera håll Visst är det härligt med offentliga uppgifter
Citera
2011-02-10, 23:09
Medlem
Bilens första ägare från 2010-03-09 till 2010-10-05 då Santander tog över ägandet utav bilen (kan vara ett återtag), var en Jörgen Robenberg, han hade ett företag tidigare som hette http://www.steelcraftab.com http://www.steelcraft.se/index.php men har nu Steark AB.

Företagen jag länkar till påstår sig ha 30 anställda men bara ett mobilnummer som man kan ringa till, vilket känns väldigt intressant. Dessutom så är inte Jörgen längre ägare till det utan det står på någon polack och en annan kille. Känns som två målvakter. Steark är avregistrerat för F-Skatt och hade 2009-12 55 anställda.

Verkar som att Jörgen gjort en personlig konkurs då jag ser ett C/O efter hans adress.
Men han har inget med tråden att göra...
Citera
2011-02-12, 13:12
Medlem
magusmaximuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carina.svendsen
Vilken del av det?
att SIBA ser ut att tillhöra samma "struktur"
Citat:
Ursprungligen postat av maecklarn
Anzari har klädbutik ihop med en fd flickvän, (som numera är gift med en arvtagare), (barn ihop) till dold ägare av nattklubb, numera i likvidation, på Avenyn som utåt ägs av C.O. aka J---a.!
Skulle kunna vara mera precis på denna punkt framförallt vilken nattklubb?
Citera
2011-02-12, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ascetoholix

Verkar som att Jörgen gjort en personlig konkurs då jag ser ett C/O efter hans adress.
Men han har inget med tråden att göra...

Som sagt han ju inget med tråden att göra men varför skulle en Care Of adress innebära att han gjort personlig konkurs?

Vill också höra mer om den där Wirén och en förklaring till att han låter sin miljonbil köras runt av iraniern.

/ O. Kahn
Citera
2011-02-13, 13:38
Medlem
Läste dan gamla kungliga tråden om detta, men vad jag förstår är den raderad och ingen förklaring till detta?

Leffe och gänget måste väl ha grävt i detta eller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in