2010-12-22, 01:57
Medlem
Urskta om jag borde lgga det hr i en befintlig trd men hittar ingen efter lite skande. Flytta grna om jag har missat nt.

Men hr r mitt problem. Vill kolla livestreaming av Canada-Tre Kronor nu p svtplay. Men fr ingen bild utan endast ljud. Testat i Chrome utan Adobe flash installerat och nu Safari med Adobe men ingenting fungerar.

Ngon som har ett svar?
Citera
2010-12-22, 02:20
Medlem
Lillbrandts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oreily
Urskta om jag borde lgga det hr i en befintlig trd men hittar ingen efter lite skande. Flytta grna om jag har missat nt.

Men hr r mitt problem. Vill kolla livestreaming av Canada-Tre Kronor nu p svtplay. Men fr ingen bild utan endast ljud. Testat i Chrome utan Adobe flash installerat och nu Safari med Adobe men ingenting fungerar.

Ngon som har ett svar?

Konstigt...

testat att starta om datorn?
Citera
2010-12-22, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillbrandt
Konstigt...

testat att starta om datorn?

Ajjemen. Testat lite allt mjligt knns det som. Kan inte riktigt frst vad det r. Andra program fungerar p svtplay men inte live. Fungerar som tur r p polarns dator men skulle grna vilja veta vad jag har missat
Citera
2010-12-22, 02:49
Bannlyst
Funkar fr mig i Safari, dock inte Chrome.
Citera
2010-12-22, 02:57
Medlem
S i Safari med Adobe antar jag d? Skumt att det inte fungerar i Chrome. Skulle vara intressant att hra varfr av nn som vet.
Citera
2010-12-22, 03:10
Medlem
Rorass avatar
S r det fr mig ocks. Dock hr jag ljudet i Chrome, men jag ser ven bilden i Safari ^^
Jag har varit med om att Chrome inte stdjer vissa livesndningar, fast jag har aldrig fattat varfr.
Citera
2010-12-22, 03:12
Medlem
Ja ljudet fr jag med som sagt men bilden vgrar. Mycket mrkligt det hr
Citera
2010-12-22, 03:17
Medlem
OBFKs avatar
Stng av hrdvaruacc.
Citera
2010-12-22, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OBFK
Stng av hrdvaruacc.

Tackar och bockar dmjukast. Funkar kanon. Fr man frga vad det var jag stngde av. Vad gr den funktionen?
Citera
2010-12-22, 23:50
Medlem
den gr s att mer arbete lggs p ditt grafikkort fr att ladda grafik istllet fr att det primrt ligger p webblsaren.
Hade du updaterat chrome frresten?
Citera
2010-12-23, 02:32
Medlem
aha d r jag med. var lite jobbigt ett tag dr polaren, som hatar mac, kunde lsa problemet med sin pc och samtidigt skyllde allt p min "pissdator". Vldigt sknt nr det vl fungerade sen.

Str att chrome r uppdaterat. Fick nog enr senaste versionen nr jag installerade det. Har inte haft datorn speciellt lnge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in