"Tråkiga skämt" låter ju en aning paradoxalt men vi vet ju alla att vitsar inte på något sätt är synonymt med humor så låt gå.
En fras jag har hört minst 1024 gånger och därför sedan länge förlorat all form av komisk energi är annars:
Ta en stol och sätt dig i soffan
Den absolut sämsta vits jag någonsin kommit i kontakt med - och sannolikt så dålig som praktiskt möjligt - fann jag i ett nummer av Slitz. Vitsen sammanfattar förövrigt tidningen spot on.
VARNING!! Postaren tar inget som helst ansvar för negativa effekter som påföljd av vitsens upptagande. Om så ändock yrkas, var vänlig kontakta postarens advokat Leif Silbersky. [Som trots att han citat - "gillar fräckisar" - slutcitat ändock fann vitsen helt sakna någon form av humor. ]
-Vad heter du då?
-Arin.
-K:t då?
-Jo tack, lite grann
Det var en gång en holländare, Bellman och en dansk som spelade fotboll. De spelade och spelade. Plötsligt sprang en hund in på planen och skällde. "Mål!" ropade holländaren, och dansken rapade varvid hunden ställde sig på bakbenen och Bellman tappade sin mössa!
Det var en gång en holländare, Bellman och en dansk som spelade fotboll. De spelade och spelade. Plötsligt sprang en hund in på planen och skällde. "Mål!" ropade holländaren, och dansken rapade varvid hunden ställde sig på bakbenen och Bellman tappade sin mössa!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!