läste detta i engelsk Playboy, ska försköka översätta....
En kanin satt och rökte brajj på en brygga och då dök en liten guldfisk upp och fråga "vad har du där"?
Kaninen svarar "det är gräs, vill du prova"? så han ger jointen till guldfisken och talar om: "du drar in så mycket du bara kan, och håller in så länge du bara kan".
Lilla guldfisken gjorde som han blev tillsagd, men han blev så hög på det enda blosset så han drog vidare. Nere i havet träffar den på en val som frågar "vad e det med dig lilla gulldfisk, du ser konstig ut?"
Fisken savarar: Det sitter en kanin ditåt nånstans och han har nånting riktigt kul, simma dit och prova själv...
Kaninen sitter kvar (Hög som ett hus), när valen kommer upp ur ytan precis bredvid honom börjar kaninen skrika all vad han pallar: ANDAS UT FÖR HELVETE, DU KOMMER DÖ LILLA GULDFIKEN.......
Min kusin tyckte den var rolig, jag höll inte med om detta
en stockholmare satt på spårvagnen och såg en dam komma in. hon började peka på sina bröst.. killen som körde spårvagnen skakade på huvudet och började tokrunka
stockholmaren gick fram och frågade vad detdär var om
konduktören svarade
"hon var döv och frågade om vi åkte till pa(r)ttile men jag svarade nä vi åker till långedrag"
läste detta i engelsk Playboy, ska försköka översätta....
En kanin satt och rökte brajj på en brygga och då dök en liten guldfisk upp och fråga "vad har du där"?
Kaninen svarar "det är gräs, vill du prova"? så han ger jointen till guldfisken och talar om: "du drar in så mycket du bara kan, och håller in så länge du bara kan".
Lilla guldfisken gjorde som han blev tillsagd, men han blev så hög på det enda blosset så han drog vidare. Nere i havet träffar den på en val som frågar "vad e det med dig lilla gulldfisk, du ser konstig ut?"
Fisken savarar: Det sitter en kanin ditåt nånstans och han har nånting riktigt kul, simma dit och prova själv...
Kaninen sitter kvar (Hög som ett hus), när valen kommer upp ur ytan precis bredvid honom börjar kaninen skrika all vad han pallar: ANDAS UT FÖR HELVETE, DU KOMMER DÖ LILLA GULDFIKEN.......
Min kusin tyckte den var rolig, jag höll inte med om detta
Lite kul men jäkligt förvirrande... Lagom för klockan helt enkelt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!