Hahaha, ni bor väll i Norrland. En riktigt sterotypsik kommentar

Jag älskar dig. Nej här i norrland äter vi inte ren varje dag. Norrland åtminstonde här i Umeå pratar alla relativt normalt vissa utanför staden pratar lite mer bondska liknande men inget som kan äns räknas som bondska förutom äldre folk som bott utanför Umeå hela livet. Hur som helst Tuggtobak finns nog på väldigt många ställen här men jag vet inga butiker
Jag söker mest Amerikansk Tuggtobak då jag har testat nån som var köpt i Sverige och en från Amerika och den Amerikanska var oslagbar. Tuggtobak är verkligen värt, gott och annorlunda lite trist när folk röker och snusar bara för de blev beroende vid yngre ålder som jag också. Men jag kan sluta snusa när jag vill pga att jag missbrukar droger

och har gått igenom många avtändningar och därför är det ingen match med att sluta med nikotin. Jag är faktiskt en av de få som BARA använder tobak för smaken skull :P hur som helst Alla länkar och hjälp uppskattas.
Ni som bor i Umeå och läser detta, spara tråden och kolla i alla butiker kiosker eller om ni vet nå tobaks affärer förutom Axtorpet för där ska jag kolla själv, håll ögonen öppna och skriv här om ni hittar nåt!
Tack på förhand flashbackare!