Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2010-12-22, 18:41
  #25
Medlem
Sojiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allnighter
Ha ha!! Klart d star pa Israels sida, motstandarna e ju MUSLIMER

25% av Palestinerna är kristna men om detta får man inte höra i den sionistiska pressen, med andra ord ska du inte tro på allt som står i pressen.

Däremot kan jag intyga att ca 40% av dem ledande i SD är Israeler, därför har man detta extrema hat mot muslimer.
Citera
2010-12-23, 20:28
  #26
Medlem
anders_judges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Kul att se de "riktiga natioanellas" vurmande för palestinierna så länge det på nåt sätt är emot juden.

Det är det som gör de rätt så tröttsamma och att de tappat mycket av sin trovärdighet hos mig vad gäller huruvida den aggressiva antisemitismen är berättigad eller inte.
Tom jag i egenskap i islamofob kan väl se vissa försonande drag hos muslimer och att deras uppförande ibland skall sättas i kontext men för antisemiter beror allting som Israel och judar gör enbart pga ondska utan förmildrande omständigheter i några som helst sammanhang.
__________________
Senast redigerad av anders_judge 2010-12-23 kl. 20:31.
Citera
2010-12-23, 22:56
  #27
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sojiro
25% av Palestinerna är kristna men om detta får man inte höra i den sionistiska pressen, med andra ord ska du inte tro på allt som står i pressen.

Däremot kan jag intyga att ca 40% av dem ledande i SD är Israeler, därför har man detta extrema hat mot muslimer.
Berätta nu genast vilka personer i SD ledningen som är islraeler annars förlorar du all trovärdighet.
Citera
2010-12-28, 00:02
  #28
Avstängd
mirafioris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sojiro
25% av Palestinerna är kristna men om detta får man inte höra i den sionistiska pressen, med andra ord ska du inte tro på allt som står i pressen.

Däremot kan jag intyga att ca 40% av dem ledande i SD är Israeler, därför har man detta extrema hat mot muslimer.
Namn på dessa tack .
Citera
2010-12-28, 18:03
  #29
Medlem
Curses avatar
Rent spontant så tror jag väl att SD är rätt pro isareliska....? Har jag inte helt fel så är en majoritet av SD`s medlemmar rätt pro isareliska/judiska. Det är väl just detta skäl som gör att SD aldrig har sagt nått dåligt om judar? Känns som att kritikt emot Isarel är rätt politiskt inkorrekt inom SD....

Men tror SD skulle förlora rätt mycket på att börja debattera "Isarel vs Palestina" känns som det bara kan bli fel... och skulle väl skrämma iväg en del väljare som kanske inte gillar judar/isarel så mkt...

Tror dom gör bäst som dom gör nu och säger att dom är neutrala....


Förrresten var det inte nån ifrån SD som vill att Sverige skulle be Isarel om ursäkt för nån artikel i aftonhoran? Låter ju inte särkilt patriotiskt.....
Citera
2010-12-31, 14:10
  #30
Medlem
urverksapelsins avatar
SD tar inte ställning i frågan; jag vet för jag har frågat dem.
Emellertid är det helt klart så att många i SD har sympatier för Israel, och det är en av orsakerna att jag gick med. I SD känner jag samhörighet med de (dem?) som uppskattar vit, västerländsk civilisation, demokrati, könsjämlikhet, tolerans mot homosexuella och allt annat.

Israel är den vita västerländska civilisationens citadell mot mörkermännen och barbarerna från öst.
Citera
2011-01-16, 12:34
  #31
Medlem
axelcarlings avatar
Märkligt om SD är Israel vänliga.

Judar äter inte griskött, inte muslimer heller. Judar tar denna fråga väldigt seriöst. Detsamma gäller omskärning av förhud på penis, har sett unga svenska judar fanatiskt argumentera om detta på svensk TV.

Riktiga judar ser ut som araber, de kan se ännu värre ut med rejäl kroknäsa och svart hår.

Han den där fula jäveln i SD, Björn nånting är han jude? Han ser ut som en jude iallafall, på Aftonbladet stod det igår att han drog igång upplopp i plugget för att förhindra muslimer att inte behöva äta griskött, hur ser han på judar som går i svensk skola som inte vill äta griskött?
Citera
2011-01-30, 23:50
  #32
Medlem
Gdanzigsks avatar
SD har ingenting att vinna i denna fråga. Antagligen är de antisemiter eller så blir de islamofober. Inte lätt för det där partiet...
Citera
2017-06-14, 14:50
  #33
Medlem
SnobbenLs avatar
Många Sverigedemokrater är Pro Israel. Och det är väldigt synd för jag är för nationers frihet. Även om jag själv inte tycker om islam och ser deras samhällen som totalt korrupta babian-samhällen, så är det fortfarande deras sätt att skapa samhällen.

Sålänge dom inte stör oss i Sverige så ser jag ingen anledning att se dem som ett hot. Dom får gärna fortsätta hänga bögar och klä kvinnor i svarta sopsäckar, ifall det är vad dom röstar för.

Med det sagt, Israel är en vidrig regim som försöker framställa sig som dom vita i mellanöstern som minsann är offer. Det är total propaganda. Israel är riktiga svin som giriga judar tenderar att göra, dom nöjer sig aldrig med vad dom får och just nu är deras agenda officiellt att rensa sina nation från araber och göra den till en judisk stat.

Palestina bråkade inte med andra nationer och hade inget med andra världskriget å göra. Ändå stal FN deras hem och tvingade in dem i ett getto utan el, utan rätt att använda vägar, starta företag, nyttja sjukhus och mycket mer.

Sd borde följa sitt eget sunda förnuft när det gäller Palestina och sluta stötta judarna.

However, i resterande frågor är SD dom enda som har något bakom pannbenet. Solklart val 2018. Hoppas Jimmie får upprättelse för allt skit pk-fittorna har kastat på honom, och blir statsminister.

//Snoopy
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback