• 8
  • 9
2025-08-19, 23:43
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Trist! Man förväntar sig ändå lite av tv-produktionen. Böckerna är medelmåttiga, men settingen borde ge inspiration.

Jo vad fan egentligen. Det är litet det enklaste som finns. Lite Sandhamn då naturkänsla, lite mord och filma skiten. Hur exakt kan de sabba upp detta? Men det har de alltså gjort.

Läste en som gav sitt tycke om saken. Nya fokuserade som det verkar mer på relationer. Vilket nog är dåligt. Folk som gillar denna Sandham-skiten vill nog mest ha blod och mord.
Senast redigerad av Zaedrews 2025-08-19 kl. 23:46.
Citera
2025-08-31, 18:47
Medlem
Pompombitchs avatar
Undrar vart Noras diabetes tog vägen. Det var ju en stor del av handlingen i första säsongen men nu i senaste så var hon ju inlåst med flickan och Henrik i minst ett dygn, inte ett ord om att hon behövde insulin.
Citera
2025-08-31, 18:56
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pompombitch
Undrar vart Noras diabetes tog vägen. Det var ju en stor del av handlingen i första säsongen men nu i senaste så var hon ju inlåst med flickan och Henrik i minst ett dygn, inte ett ord om att hon behövde insulin.

Haha…. det minns jag ej. Överlag så tycker jag själv att de nya avsnitten tappat mycket i kvalitet.

Ska inte spoila om inte alla gått, sett på plus?
Citera
2025-08-31, 20:05
Medlem
Pompombitchs avatar
Citat:
Haha…. det minns jag ej. Överlag så tycker jag själv att de nya avsnitten tappat mycket i kvalitet.

Ska inte spoila om inte alla gått, sett på plus?

Ojdå. Sorry för spoiler. Trodde alla avsnitt sänts redan.
Citera
2025-08-31, 20:20
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pompombitch
Ojdå. Sorry för spoiler. Trodde alla avsnitt sänts redan.

Jag vet inte 🐤

Men kan säga att det blev jättedåligt på de sista. Kan knappast bli en säsong till
Citera
2025-08-31, 21:14
Medlem
Citat:
Jag vet inte 🐤

Men kan säga att det blev jättedåligt på de sista. Kan knappast bli en säsong till
Inspelningen av en ny säsong håller på just nu så…
Citera
2025-08-31, 21:19
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Inspelningen av en ny säsong håller på just nu så…

Finns det ens levande kvar på ön då?

Jag personligen tycker det blir segt att allt hamnar i huvudkaraktärernas närhet.
Citera
2025-09-01, 18:51
Medlem
Svartskäggs avatar
Jag fattade inte riktigt vad som hände i avsnitt 2 (säsong 11). Var båtexplosionen i början av avsnitt 1 en olycka eller inte? Varför mördade skurken sonen? Varför riktade militärkvinnan pistolen mot Alexander?
Citera
2025-09-11, 09:48
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskägg
Jag fattade inte riktigt vad som hände i avsnitt 2 (säsong 11). Var båtexplosionen i början av avsnitt 1 en olycka eller inte? Varför mördade skurken sonen? Varför riktade militärkvinnan pistolen mot Alexander?

Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in