2011-06-13, 19:58
Citat:
Ursprungligen postat av General Nogi
Om du inte utvandrar frivilligt skall du naturligtvis, i likhet med alla judar som inte visat prov på obrottslig lojalitet och vänskap med det svenska folket, förr eller senare förvisas ut ur landet.
Att ni från början släpptes in i landet var ett grovt misstag. Ingen annan etnicitet som satt foten innanför Sveriges gränser har visat en sådan närmast fanatisk iver att undergräva och demoralisera sin värdnation. Gäster som inte kan bete sig som sådana skall naturligtvis förpassas ut ur huset, oavsett hur länge de har dröjt sig kvar däri.
Vill du förgöra "antisemitismen" så är det bästa du kan göra att uppföra dig som en riktig, ärbar människa och uppmuntra dina fränder att göra detsamma. Den dagen judarna förmår frånsäga sig all "utvald" attityd gentemot andra folk och förtjänar sitt levebröd på ett hederligt, icke-parasiterande och icke-spekulerande vis i ett land som de inte stulit eller lurat till sig (varför ex. inte Biro-Bidjan, som lillefar Stalin så generöst tilldelade er?) kommer "antisemitismen" snart vara ett minne blott - men det är väl svårt att åstadkomma en sådan helomvändning när dylikt beteende utgör en central del av den kollektiva självidentiteten.
Att ni från början släpptes in i landet var ett grovt misstag. Ingen annan etnicitet som satt foten innanför Sveriges gränser har visat en sådan närmast fanatisk iver att undergräva och demoralisera sin värdnation. Gäster som inte kan bete sig som sådana skall naturligtvis förpassas ut ur huset, oavsett hur länge de har dröjt sig kvar däri.
Vill du förgöra "antisemitismen" så är det bästa du kan göra att uppföra dig som en riktig, ärbar människa och uppmuntra dina fränder att göra detsamma. Den dagen judarna förmår frånsäga sig all "utvald" attityd gentemot andra folk och förtjänar sitt levebröd på ett hederligt, icke-parasiterande och icke-spekulerande vis i ett land som de inte stulit eller lurat till sig (varför ex. inte Biro-Bidjan, som lillefar Stalin så generöst tilldelade er?) kommer "antisemitismen" snart vara ett minne blott - men det är väl svårt att åstadkomma en sådan helomvändning när dylikt beteende utgör en central del av den kollektiva självidentiteten.
Nu börjar det antisemitiska snacket igen. Det är människor som dig som skapar skam åt andra svenskar. Jag och många andra judar här i Sverige har länge varit en del utav samhället, precis som vilken Svensson som helst. Att jag hör hemma någon annanstans pga min bakgrund är rasistisk dynga, jag är svensk och jude, jag hör hemma här lika mycket som du. Men om du fortsätter med den retoriken i verkliga livet kan jag lova dig att du snart inte ens kommer höra hemma i Sverige. Möjligtvis kan du och dina likasinnade simma ut till någon ö där ni kan skapa ert land "Germania" där alla kristna vita rasister lever i fred.
Och varför talar ni antisemiter alltid i en slags "vår dag kommer komma"-stil? Som om att ni med era extrema åsikter kan övertyga en majoritet? Säg mig, hur snabbt har antisemitiska partier i Sverige ens växt sedan WW2?