2011-06-13, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av General Nogi
Om du inte utvandrar frivilligt skall du naturligtvis, i likhet med alla judar som inte visat prov på obrottslig lojalitet och vänskap med det svenska folket, förr eller senare förvisas ut ur landet.

Att ni från början släpptes in i landet var ett grovt misstag. Ingen annan etnicitet som satt foten innanför Sveriges gränser har visat en sådan närmast fanatisk iver att undergräva och demoralisera sin värdnation. Gäster som inte kan bete sig som sådana skall naturligtvis förpassas ut ur huset, oavsett hur länge de har dröjt sig kvar däri.

Vill du förgöra "antisemitismen" så är det bästa du kan göra att uppföra dig som en riktig, ärbar människa och uppmuntra dina fränder att göra detsamma. Den dagen judarna förmår frånsäga sig all "utvald" attityd gentemot andra folk och förtjänar sitt levebröd på ett hederligt, icke-parasiterande och icke-spekulerande vis i ett land som de inte stulit eller lurat till sig (varför ex. inte Biro-Bidjan, som lillefar Stalin så generöst tilldelade er?) kommer "antisemitismen" snart vara ett minne blott - men det är väl svårt att åstadkomma en sådan helomvändning när dylikt beteende utgör en central del av den kollektiva självidentiteten.

Nu börjar det antisemitiska snacket igen. Det är människor som dig som skapar skam åt andra svenskar. Jag och många andra judar här i Sverige har länge varit en del utav samhället, precis som vilken Svensson som helst. Att jag hör hemma någon annanstans pga min bakgrund är rasistisk dynga, jag är svensk och jude, jag hör hemma här lika mycket som du. Men om du fortsätter med den retoriken i verkliga livet kan jag lova dig att du snart inte ens kommer höra hemma i Sverige. Möjligtvis kan du och dina likasinnade simma ut till någon ö där ni kan skapa ert land "Germania" där alla kristna vita rasister lever i fred.

Och varför talar ni antisemiter alltid i en slags "vår dag kommer komma"-stil? Som om att ni med era extrema åsikter kan övertyga en majoritet? Säg mig, hur snabbt har antisemitiska partier i Sverige ens växt sedan WW2?
Citera
2011-06-13, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzvah
Nu börjar det antisemitiska snacket igen. Det är människor som dig som skapar skam åt andra svenskar. Jag och många andra judar här i Sverige har länge varit en del utav samhället, precis som vilken Svensson som helst. Att jag hör hemma någon annanstans pga min bakgrund är rasistisk dynga, jag är svensk och jude, jag hör hemma här lika mycket som du. Men om du fortsätter med den retoriken i verkliga livet kan jag lova dig att du snart inte ens kommer höra hemma i Sverige. Möjligtvis kan du och dina likasinnade simma ut till någon ö där ni kan skapa ert land "Germania" där alla kristna vita rasister lever i fred.

Och varför talar ni antisemiter alltid i en slags "vår dag kommer komma"-stil? Som om att ni med era extrema åsikter kan övertyga en majoritet? Säg mig, hur snabbt har antisemitiska partier i Sverige ens växt sedan WW2?

Varför skall ni sionister alltid kalla andra för antisemiter så fort ni inte får er vilja fram och underkuva "gojjen"? Enligt mig är det bara manipulation från er sida. Ni sionsiter är mycket rasistiska mot oss. Jag ser sionsimens som omvänd nazism. Såväl sionism och nazism är två ondskefulla ideologier som man bör se upp med. Vanliga jduar vet jag själv är trötta på all den här sionism-galenskapen. Ingen vanlig jude som jag träffat IRL, har yttryckligen velat ha islam eller denna galna mångkultur i Europa. tvärtom säger alla judar samma saker som t ex Balkan-invandrare brukar uttrycka; bort med islam och vi fattar inte varför svensken tar hit dessa problem.
Senast redigerad av Vredny 2011-06-13 kl. 20:21.
Citera
2011-06-13, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vredny
Varför skall ni sionsiter alltid kalla andra för antisemiter så fort ni ine får er vilja fram och underkuva "gojjen"? Enligt mig är det bara manipulation från er sida. Ni sionsiter är mycket rasistiska mot oss. Jag ser sionsimens som omvänd nazism. Såväl sionism och nazism är två ondskefulla ideologier som man bör se upp med. Vanliga jduar vet jag själv är trötta på all den här sionism-galenskapen. Ingen vanlig jude som jag träffat IRL, har yttryckligen velat ha islam eller denna galna mångkultur i Europa. tvärtom säger alla judar samma saker som t ex Balkan-invandrare brukar uttrycka; bort med islam och vi fattar inte varför svensken tar hit dessa problem.

Fast hans inlägg råkade faktiskt vara antisemitiskt, dvs byggt på ett hat mot judar. Var i mitt inlägg kunde du hitta rasism? Och vaddå underkuva goyim? Är du skruvad i huvudet?
Citera
2011-06-13, 20:25
Bannlyst
Citat:
Fast hans inlägg råkade faktiskt vara antisemitiskt, dvs byggt på ett hat mot judar. Var i mitt inlägg kunde du hitta rasism? Och vaddå underkuva goyim? Är du skruvad i huvudet?

Det är möjligt att jag är skruvad i huvudet i vissa sammanhang, men det beror på vad du menar och du kan inte undgå att frågan är relevant ställd i kontext. Ser man dessutom till fakta att ni sionister förespråkar apartheid i Israel, samtidigt dom ni propagerar för mångkultur och islamisk expansion på kristnas bekostnad i deras egna hem i Europa, så blir frågeställningen kring sionismens intentioner högintressant. Varför denna dubbelmoral? Varför detta hat mot vita kristna? Varför denna paranoida jakt på hjärnspöken, där alla verkar vara livsfarliga nazister enligt ert sätt att se? Det är klart att folk vaknar upp och ser att någon försöker förtrycka dem på deras egna mark/hem i Europa.
Senast redigerad av Vredny 2011-06-13 kl. 20:34.
Citera
2011-06-13, 20:26
Medlem
St.Mosess avatar
Diaspora judarna i Europa måste rycka upp sig och vakna. Med Eurabia kommer judaran bli första gruppen som får stryka med när kalifatet Europa börjar resa sig. Flera länder i Europa har redan en stor del araber/muslimer som påverkar deras utrikespolitik negativt.

De kristna i Europa kommer även att leta syndabockar för att de vaknat upp i Eurabia och vilka om inte liberaljudarna har stått och hamrat in multikulti. Rävsaxen för judarna kommer slå igen och det är pga deras egna fadäser.

Judarna har dock en trevlig exit som heter Israel men vi andra kommer bli strandade i Eurabia.
Citera
2011-06-13, 20:32
Medlem
St.Mosess avatar
Citat:
Det är möjligt att jag är skruvad i huvudet i vissa sammanhang, men det beror på vad du menar och du kan inte undgå att frågan är relevant stäld. Ser man dessutom till fakta att ni sionister förespråkar apartheid i Israel, samtidigt dom ni propagerar för mångkultur och islamisk expansion på kristnas bekostnad i deras egna hem i Europa, så blir frågeställningen kring sionismens intentioner högintressant. Varför denna dubbelmoral? Varför detta ha mot vita kristna? Varför denna paranoida jakt på hjärnspöken, där alla verkar vara livsfarliga nazister enligt ert sätt att se? Det är klart att folk vaknar upp och ser att någoin försöker förtrycka dem på deras egna mark/hem i Europa.

Judenheten har alltid varit i konflikt med det stabila kristna samhället. Judar har alltid en väldigt stark identitet vilket medför att de definerar sig som judar före ex svensk. Judar har även ett hat mot kristendomen vilket medfört att de alltid engagerat sig och blivit framstående inom subversiva rörelser som marxism och liberalism. Utan dessa komponenter hade inte judarna varit judar utan assimilerat sig till de övriga länderna där de valt att bosätta sig.

Judar tillåter inte att andra folk skapar samma form av identitet då de känner sig hotade och klistrar därför på dessa folk epitet som rasist.
Citera
2011-06-13, 20:41
Medlem
Citat:
Israel är redan mångkulturellt. Ca 20% är araber, sedan finns druser och annat. Men rent generellt måste Israel vara lite mer försiktig jämfört med många europeiska länder då det finns så mycket hot mot Israel. Så rent teoretiskt vore det fint om Israel också kunde ha samma politik som många europeiska länder men i praktiken skulle det inte fungera med hoten som finns.

Vad snackar du om, det är fler svenskar som faller offer för invandrare än vad det är israeler som blir offer för araber.

Svenskar är mer utsatta för våld från araber och negrer än vad Israeler drömmer om i sina värsta mardrömmar.

Vad tror du skulle hända om tiotusentals Israeler mördades eller våldtogs av araber och negrer?
Men som av en tillfällighet är ju det inte så stort problem för klanen Bonnier och andra sionister när svenskar är offer.....
Citera
2011-06-13, 21:00
Bannlyst
Citat:
Det är möjligt att jag är skruvad i huvudet i vissa sammanhang, men det beror på vad du menar och du kan inte undgå att frågan är relevant ställd i kontext. Ser man dessutom till fakta att ni sionister förespråkar apartheid i Israel, samtidigt dom ni propagerar för mångkultur och islamisk expansion på kristnas bekostnad i deras egna hem i Europa, så blir frågeställningen kring sionismens intentioner högintressant. Varför denna dubbelmoral? Varför detta hat mot vita kristna? Varför denna paranoida jakt på hjärnspöken, där alla verkar vara livsfarliga nazister enligt ert sätt att se? Det är klart att folk vaknar upp och ser att någon försöker förtrycka dem på deras egna mark/hem i Europa.
Jag hatar ingen. Jag förespråkar inte apartheid heller. Att sionister propagerar för mångkultur är något som inte är logiskt, vad har sionism med europeisk politik att göra? Om en jude propagerar för mångkultur så gör denna person inte det för att han är jude eller sionist utan för att han vill se mångkultur då han precis som många svenskar, anser det vara något självklart.
Citera
2011-06-13, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanWarfare
Vad snackar du om, det är fler svenskar som faller offer för invandrare än vad det är israeler som blir offer för araber.

Svenskar är mer utsatta för våld från araber och negrer än vad Israeler drömmer om i sina värsta mardrömmar.

Vad tror du skulle hända om tiotusentals Israeler mördades eller våldtogs av araber och negrer?
Men som av en tillfällighet är ju det inte så stort problem för klanen Bonnier och andra sionister när svenskar är offer.....

Brott är sällan etniskt motiverade. Anledningen till att en kriminell från en minoritet oftast gör brott mot en majoritet är pga den självklara anledningen att det finns en större chans för t.ex. Hassan att råna en Johan snarare än en Ali eftersom vi har fler Johan än Ali i Sverige. Nu har jag inte koll på hur det ser ut med brotten i Israel så jag låter bli att säga något om det. Dock får jag påpeka att araber och judar ofta är ganska separerade, de håller sig till sina communitys. Dvs mer separerade en den segregation vi har i Sverige där det enbart är bostadssegregation. Här åker vi alla fortfarande in till stan när vi ska shoppa, vi går alla i samma skolor, vi jobbar på samma arbetsplatser etc etc. I Israel är det mycket mer skilt.
Citera
2011-06-13, 21:12
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Citat:
Jag hatar ingen. Jag förespråkar inte apartheid heller. Att sionister propagerar för mångkultur är något som inte är logiskt, vad har sionism med europeisk politik att göra? Om en jude propagerar för mångkultur så gör denna person inte det för att han är jude eller sionist utan för att han vill se mångkultur då han precis som många svenskar, anser det vara något självklart.

Finns igen logik bakom. De som förespråkar mutikulturen är samma sorts människor som gett Stalin, Pol Pot, Nordkorea. Ett gäng "intellektuella" som på en maniskt sätt försöker tvinga människor sin uppfattning och skiter i hur många som kommer dö på kuppen. Det finns många "intellektuella" judar som historiskt sett har figurerat i dessa vänsterdogmer. Man får se upp för dessa människor och identifiera dem. "Aldrig igen" brukar de säga, och jag säger samma sak.
Citera
2011-06-13, 21:24
Medlem
Citat:

Visa mig nån inflytelserik svensk jude som arbetar för massinvandring av miljoner kristna negrer och muslimska araber till Israel. Jag kan visa dig 100 som arbetar dag och natt för att göra det till Sverige.

Man kan ju inte förespråka massinvandring och mångkultur i europa men inte i Israel? Det är ju hyckleri, det förstår du väl också? Varför ska inte Israel ta emot 100 000 somalier och araber per år?

Som Netanyahu säger, han vill inte ha invandring för att det hotar en JUDISK stat, ren rasbiologi.
'surge of refugees who threaten to wash away our achievements, damage our existence as Jewish democratic state'

Hans åtgärder ska: "will ensure the Jewish and democratic character of the State of Israel"
http://www.ynetnews.com/articles/0,7...837667,00.html

Bonnier i Sverige håller med, men våra vita länder ska förstöras. Det är ingen tillfällighet.

Varför får inte vår regering säga:

"vi vill inte ha hit invandrare, dom hotar att skölja bort allt vi åstakommit och skada vår existens som en vit skandinavisk stat" "vi stoppar invandring och påbörjar repatriering, detta kommer att säkerställa att Sverige är ett vitt demokratiskt land"

Säger ju nåt om hur skjuka sionisterna egentligen är.
Senast redigerad av UrbanWarfare 2011-06-13 kl. 21:37.
Citera
2011-06-13, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gurka
Finns igen logik bakom. De som förespråkar mutikulturen är samma sorts människor som gett Stalin, Pol Pot, Nordkorea. Ett gäng "intellektuella" som på en maniskt sätt försöker tvinga människor sin uppfattning och skiter i hur många som kommer dö på kuppen. Det finns många "intellektuella" judar som historiskt sett har figurerat i dessa vänsterdogmer. Man får se upp för dessa människor och identifiera dem. "Aldrig igen" brukar de säga, och jag säger samma sak.

Nä, roten till allt ont är Rothschild och de andra bankirerna. De är inte bara judar. Dessa verkar sedan styra de intellektuella strömningarna. Enda sättet att skapa en bra värld är att störta dessa megagangstrar, vars enda önskan tycks vara totalt världsherravälde. Hur mycket denna familj äger har jag ingen aning om, men definitivt mycket mer än bara banker. Reuters äger de tex, och säkerligen många andra medier med, direkt och indirekt.
Jacob Schiff, bankiren som finansierade ryska revolutionen, hade ett uttryck:
Citat:
"Den som har pengarna kontrollerar åsikterna"

Criminal Rothschild
http://www.youtube.com/watch?v=USGSOViaulc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in