Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-21, 12:50
Medlem
infour.13s avatar
tja tja, tänka gå köpa lite kokain från en grabb till mig, men frågan är, hur ska jag veta ifall det är bra grejer eller dåliga.
Kan man inte smaka lite med fingret, ifall det, hur ska smaken vara ?
2010-12-21, 12:51
Bannlyst
Enda sättet du kan veta säkert är om du kör upp det i näsan. Att gnida det på tandköttet säger inte så mycket eftersom det kan vara bankat med lokalbedövning.
2010-12-21, 12:52
Medlem
infour.13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infour.13
tja tja, tänka gå köpa lite kokain från en grabb till mig, men frågan är, hur ska jag veta ifall det är bra grejer eller dåliga.

glömde fråga, hur ska jag veta ifall det är tjack eller kokain, för i det området jag bor i så finns det mycket tjack lite vart som helst. Det som oroar mig är ifall dem blandar ut tjack med kokain. Ifall dem gör det, hur ska jag veta hur man gör det ?
2010-12-21, 12:53
Medlem
infour.13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davey
Enda sättet du kan veta säkert är om du kör upp det i näsan. Att gnida det på tandköttet säger inte så mycket eftersom det kan vara bankat med lokalbedövning.

tack !!
det är första gången jag handlar, vet du ifall man bör fråga ifall man får dra en lina innan man känner av det ??
2010-12-21, 12:57
Bannlyst
Citat:
tack !!
det är första gången jag handlar, vet du ifall man bör fråga ifall man får dra en lina innan man känner av det ??
Det är inte riktigt så man gör, men fråga kan du alltid. Fast det är lite som att fråga på Ica om du kan få smaka en Billys innan du köper tio. Blev du blåst klagar du i efterhand.

Om det är utblandat med tjack? Har jag svårt att se. Man bankar med saker som är billiga och inaktiva, inte annat knark. Fast sen är ju tjack extremt mycket roligare än koks så förutom att du betalar överpris ser jag inte det negativa
2010-12-21, 13:03
Medlem
infour.13s avatar
Citat:
Det är inte riktigt så man gör, men fråga kan du alltid. Fast det är lite som att fråga på Ica om du kan få smaka en Billys innan du köper tio. Blev du blåst klagar du i efterhand.

Om det är utblandat med tjack? Har jag svårt att se. Man bankar med saker som är billiga och inaktiva, inte annat knark. Fast sen är ju tjack extremt mycket roligare än koks så förutom att du betalar överpris ser jag inte det negativa

tack,
Men tjack ser jag som en mer äcklig drog, hade en kompis till mig som prövade det, ´han sa att han inte hade någon dopamin i kroppen allts. Dagen efter mådde han illa´.
2010-12-21, 13:13
Medlem
Mjo, ladd ger inte upphov till en lika jävlig avtändning som tjack gör. Kan ju självklart bero lite på hur mycket du tar men om vi tänker oss en hyffsat normal förbrukning under en helg (fredag och lördag). Nu är jag inte jätteinsatt i de aktiva ämnena i dessa och vad som ger upphov till vad men 'problemet' med tjack är att det är väldigt svårt att somna, oavsett alkoholmängd. Ladd däremot ger ett mer ytligt rus som inte ger så mycket verkningar i det långa skedet. Fyller du på med lite extra näsgodis räcker det en stund men det planar sen ut rätt snabbt, tjacket tar desto längre dit att plana ut sig. Så, är det tjack som gäller får du vara beredd på att vara vaken längre än på ladd och du ska helst se till att äta och dricka vatten just för att undvika den avtändning din polare snackade om.

Däremot är effekten på ladd och tjack olika i mitt tycke. Tjack ger en skönare/roligare effekt när du kliver på men desto värre när du kliver av. Om man ska se till priset är dock tjack mer prisvärt och ladd (åtminstone de du får tag på i Sverige) är bara jävligt dyrt i förhållande till rus. Att blanda in personliga uppfattningar om smutsighet och coolhet vad gäller tjack/ladd är bara idiotiskt. Läs på fakta om de olika preparaten och prova helst själv så att du kan bilda en egen uppfattning!
2010-12-21, 13:16
Medlem
LucNNs avatar
Citat:

Nej, tycker det är OK då det är fråga om en så pass dyr substans. Om langaren nekar, då har han kanske något att dölja (då du ju nog kommer köpa om det är bra). Har varit med om att flera erbjöd en testlina då dom hade bra kokain/amfetamin. Jag slänger inte 1500 på 3 gram kreatin.
2010-12-21, 13:36
Medlem
dundermusen666s avatar
Citat:

"Ta lite och gnid mellan tumme och pekfinger, bra ladd smälter"

Annars är en provlina nog det ja skulle satsa på.
2010-12-21, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Nej, tycker det är OK då det är fråga om en så pass dyr substans. Om langaren nekar, då har han kanske något att dölja (då du ju nog kommer köpa om det är bra). Har varit med om att flera erbjöd en testlina då dom hade bra kokain/amfetamin. Jag slänger inte 1500 på 3 gram kreatin.

Är inte det för billigt för att vara sant? Bra kan det inte vara iaf!
2010-12-21, 13:57
Medlem
Hebrs avatar
Citat:

Testa näsan bara. Om du grindar mot tandköttet så får du inte ut så mycket utav det då det lika gärna kan vara bankat med typ alvedon t.ex
2010-12-21, 14:02
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahangsh
Är inte det för billigt för att vara sant? Bra kan det inte vara iaf!

Nope, standardpris heromkring. 500kr pr.gram, kanske 600-700 om man endast köper 1g. Men lägger inte själv pengar på sånt mer. Ska nämnas att det är danska kronor.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in