2004-07-26, 17:17
Medlem
vad ska ni rekomendera? Är d värt det som dom kostar mera?

är det är ju rätt stor prisskillnad på vissa av dom.

Åt yellow sub å ephedra 8% från smartbar i våras å dom funkade fint.
Citera
2004-07-26, 17:47
Medlem
jag kör stacker2, har inte testat något annat men det funkar också fint.
Citera
2004-07-26, 21:30
Medlem
Tänkte bara höra av vilken anledning ni knaprar dessa?

Har en tjejkompis som äter Yellow Subs för att gå ner i vikt. Äter ni dessa i samma syfte?
Citera
2004-07-26, 21:46
Medlem
Alladins avatar
Dessa är nog liknande, kolla bara så det är ephedra med i innehållsförteckningen. Stacker10 är grymmt starka, ta inte mer än en MAX!!
Citera
2004-07-27, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resultant
Tänkte bara höra av vilken anledning ni knaprar dessa?

Har en tjejkompis som äter Yellow Subs för att gå ner i vikt. Äter ni dessa i samma syfte?

Mest för att man känner sig skönt pirrig i kroppen, men effektivare blir man inte direkt..
Citera
2004-07-27, 16:59
Medlem
Gå ned i vikt, käkar lite kalorier. stacker funkar faktiskt, det håller hungern borta. Sen blir i alla fall jag ganska pigg av det, blir liksom uppstressad. Jag gillar att vara stressad då är man ganska effektiv.

Sen kan du ta det för att få mer tryck i träningen. Tar du lite ephedra så orkar du mer i gymmet också.
Citera
2004-07-27, 18:11
Medlem
billigaste stacker?

var hittar man dom mest prisvärda ephedra/stacker ?
Citera
2004-07-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrZigZag
Mest för att man känner sig skönt pirrig i kroppen, men effektivare blir man inte direkt..

Själv käkade jag Ephedra för att det var skönt. Rysningar och pirrigt i magen som du säger.

Men tjejen käkar för att gå ner i vikt. Det hjälper tydligen. Som någon nämde så håller det hungern borta.

Fast jag tycker väl det är bättre om man tycker det är skönt för en stund istället för att man ska ta bort hungern. ;p
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in