• 2
  • 3
2010-12-20, 18:00
Medlem
SlaktarKents avatar
Nikotin.
Koffein.
Heroin.
Amfetamin.

Finns många, skulle säga att Nikotin är det farligaste i min lista.
Nästan allt som går att förtära och som kan kallas drog är dödligt i rätt mängd.
Senast redigerad av SlaktarKent 2010-12-20 kl. 18:02.
Citera
2010-12-20, 18:05
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av archeon
Sen kan man väl lyssna på Deathstars - Cyanide, samtidigt som man tar sin dos

OnT : Har redan skrivit i tidigare inlägg

Det var ju en...hm...mysig låt!
Om jag minns rätt så var det bland annat cyanid som över 900 personer i Jonestown använde när de begick sitt kollektiva självmord (mord).
Citera
2010-12-20, 18:09
Medlem
Hellblaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
...och som några andra sagt rätt mängd av Hasch.

Nu vet jag inte om du var allvarlig eller inte, men cannabis är ju notoriskt otoxiskt. I princip är det lika dödligt som vatten.

Ts, i princip alla svar du fått hittills är värdelösa om du vill ta livet av dig, utom kanske opioiderna. En del är inte tillräckligt dödliga, andra dödar inte tillräckligt snabbt och smärtfritt och vissa kommer du ha jättesvårt att få tag på. Det finns guider ägnade åt självmord där det står tydligt vilka preparat som duger till ändamålet. Eftersom jag inte vill bidra mer till att du skadar dig själv så tänker jag inte länka, men de är ganska lätta att hitta.

Jag får känslan av att du är väldigt ung, så jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga och låter bli att göra några mer dumheter.
Senast redigerad av Hellblau 2010-12-20 kl. 18:13.
Citera
2010-12-20, 18:13
Medlem
vampirefuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellblau
Nu vet jag inte om du var allvarlig eller inte, men cannabis är ju notoriskt otoxiskt. I princip är det lika dödligt som vatten.

Ts, i princip alla svar du fått hittills är värdelösa om du vill ta livet av dig, utom kanske opioiderna. En del är inte tillräckligt dödliga, andra dödar inte tillräckligt snabbt och smärtfritt och vissa kommer du ha jättesvårt att få tag på. Det finns guider ägnade åt självmord där det står tydligt vilka preparat som duger till ändamålet. Eftersom jag inte vill bidra mer till att du skadar dig själv så tänker jag inte länka, men de är ganska lätta att hitta.

Jag får känslan av att du är väldigt ung, så jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga och låter bli att göra några dumheter.

Jag tror jag vet iaf en sajt du menar.. tyckte den var lite sådära bara...
Ganska ung väl.. inte gammal iaf
Citera
2010-12-20, 18:49
Medlem
kaxerus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vampirefucker
Vet du vart man kan få tag på det kanske?

Lite klurigt att köpa skulle jag tro, men jag har för mig att jag sett ett ganska genomförbart recept på det i kemiforumet. Om du lägger ner lite energi kan du koka ihop ditt alldeles egna jul-cyanid!
Citera
2010-12-20, 18:51
Medlem
Slingshots avatar
Åter igen, https://www.flashback.org/t594165
Citera
2010-12-20, 19:14
Medlem
Hellblaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaxeru
Lite klurigt att köpa skulle jag tro, men jag har för mig att jag sett ett ganska genomförbart recept på det i kemiforumet. Om du lägger ner lite energi kan du koka ihop ditt alldeles egna jul-cyanid!

Fyfan vilket tragiskt julpyssel. Det gör mig nästan lika ledsen i ögat som de scenarion som målas upp i tråden om Findus jultallrik.

Tråden som Slingshot länkade är en av de källor jag syftade på, den här lär väl låsas med hänvisning till den antar jag. Hoppas som sagt att du ändrar dig.
Citera
2010-12-20, 19:40
Medlem
Schlaktarnns avatar
Kvicksilver i vanliga termometers är väll sjukt dödligt vid väldigt små doser.
Citera
2010-12-20, 20:28
Medlem
Sleazers avatar
ALLT är farligt i rätt doser, även vatten.
Citera
2010-12-21, 00:01
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vampirefucker
Har jag aldrig hört...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Botulinumtoxin
Citera
2010-12-21, 00:17
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
ALLT är farligt i rätt doser, även vatten.
Luft är ju för fan dödlig med i rätt mängd.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in