Citat:
Ursprungligen postat av Philipswad
Någon som kan berätta efter egna erfarenheter om Nordnet AutoTrader? Fungerar det bra, är det normalt courtage på affärer?
Bumpellibumpbumpbump! =)
Vill också ha betyg på denna..!
Samt bump för att jag vill också veta om det finns något bra TA program idag? Kanske tom AutoTrade program?
Freeware eller så ska det finnas på närmaste "torrentbutik" till man blivit miljonär