• 1
  • 2
2011-04-23, 14:01
Medlem
....
Senast redigerad av Al-akif 2011-04-23 kl. 14:05.
Citera
2011-05-03, 12:46
Medlem
Är det möjligt att köpa biljett på plats?
Citera
2011-05-06, 15:59
Medlem
urbzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-akif
Är det möjligt att köpa biljett på plats?

Jag har hört att det säljs utanför, ja. Men det är på egen risk.
Citera
2011-05-13, 13:01
Medlem
icacolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icacola
Ungefär hur mycket pengar gör man av med där ungefär? Vill inte behöva sitta och kolla plånboken hela tiden
Vad är dett billigaste/enklaste alternativet att ta sig dit?, går det någon festivalbuss eller liknande från sverige ?

Tack på förhand

bumpar min fråga.

Ni som varit där innan, om man kommer 1dag innan räcler det eller får man dåliga tältplatser då ?

Mvh
Citera
2011-05-19, 04:43
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icacola
bumpar min fråga.

Ni som varit där innan, om man kommer 1dag innan räcler det eller får man dåliga tältplatser då ?

Mvh

En dag innan får du lätt räkna med dåliga platser, senast kom jag på en onsdag och redan då var det knappt möjligt att få bra platser, har polare som alltid drar dit på en måndagar så det underlättar ju! Tycker det är otroligt viktigt med bra tältplatser, man vill ju fan inte springa 40 min fram och tillbaks varje gång man ska in, så jävla stort!
Citera
2011-05-26, 16:06
Medlem
Hur är bästa sättet att ta sig ifrån stockholm? Eller från sverige över huvud taget egentligen?
Röka o skit antar ja man får tag på där, hur öppet säljs det?
Citera
2011-05-27, 01:19
Medlem
Tjena..
Ska fixa biljett till summerjam imorrn å så åker vi med festivalbussen.. (hoppas på att den resan inte blir inställd i år)
Hur som helst.. blir första året så tänkte fråga lite frågor.. kanske låter asknäppt men ändå..
Jag har hört att det går en buss från festivalen till ett större varuhus varje dag där man tex kan köpa alkohol å dylikt.. å denna skulle vara gratis för festivaldeltagarna.. stämmer det?
Jag har varit på fullmoon festival i tyskland 2 ggr å där får man glida in på festivalområdet med sin egna alkohol.. är det okej här med..? Eftersom sånt knappast är tillåtet i sverige, sällan om inte aldrig..
Någon som åkt med festivalbussen och tycker att de e okej..?

Kommer säkert på mer jag undrar senare men är väldigt tacksam för svar..=)
Citera
2011-06-26, 16:24
Medlem
Rultas avatar
Samåkning please!

Vi är två pers från 08-området som ska hyra en bil och åka ner. Åker em/kväll torsdag 30:e juni och hem igen på måndagen (4:e Juli). Så vi behöver alltså fylla bilen med två pers till. Total kostnad blir någonstans 1700-2200:- per person, då är hyrbil, soppa och färjor inräknat både dit och hem. Ni får gärna ha körkort så vi kan växla förare lite men det är inget krav, huvudsaken är att vi kommer iväg!

Hör av er snarast!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in