2010-12-19, 21:52
Bannlyst
Använder mig utav Google Chrome och jag vet hur man rensar vilka sidor man besökt ( använder mig utav Ccleaner )

Problemet är att när man går in på vilka sidor som helst där man ska skriva sökord dyker det upp andra sökord som jag sökt på porrsidor.. haha fett jävla pinsamt om någon råkar trycka på bokstaven T i ett sökfält och ser "teen pussy" etc som alternativ.

Det jag undrar är alltså hur man rensar formulärdata ( heter det så? ) Hoppas ni hänger med på vad jag menar.

Jag vill runka anonymt helt enkelt hah..

Fred ut
Citera
2010-12-19, 21:56
Medlem
Sneks avatar
Haha, undrar själv samma sak
Citera
2010-12-19, 21:57
Medlem
CaptainObvss avatar
1. I Google Chrome, tryck på verktygsikonen i högra hörnet längst upp.
2. Alternativ
3. "Under huven"-fliken
4. "Ta bort webbinformation..."-knappen
5. "Rensa sparad formulärinformation"-alternativet
Citera
2010-12-19, 21:59
Bannlyst
Hittade nu..

Tryck skiftnyckeln
Verktyg
Ta bort webbinformation

Nu kan du välja allt du vill ta bort.

Nu kan man söka på allt möjligt sjukt man velat runka till men inte vågat för att texten stannar kvar!

ÄNTLIGEN DJURPORR!!
Citera
Medlem
Taliders avatar
nu vill jag ju inte rensa det men kolla i Inställningar -> Alternativ -> Under huven -> Ta bort webbinformation...

Eller om du orkar, gå igenom alfabetet o markera allt du sökt på och tryck delete.
Citera
Medlem
Det är verkligen opraktiskt... En av anledningarna till att jag använder Firefox. Man markerar ju bara sidan och trycker på delete. För jag vill ju inte ta bort all historik varje gång.
Citera
2010-12-19, 22:01
Medlem
Vad hade du sökt på?
Citera
2010-12-19, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spottet
Vad hade du sökt på?

Fan vet jag, var ju inte bara porrord och liknande, massa annat skit också, nonsens helt enkelt.
Citera
2010-12-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnclePhil
Fan vet jag, var ju inte bara porrord och liknande, massa annat skit också, nonsens helt enkelt.
Det mest pinsamma är ju när man ser idioter som har sökt på typ: aftonbladet och eniro. Ibland söker dom till och med hela adressen: aftonbladet.se.
Citera
2010-12-19, 22:17
Medlem
albert.berggrens avatar
Om du porrsurfar på google chrome är ju ett tips att trycka på skiftnyckeln sen "nytt ignitofönster" Då slipper du radera historik
Citera
2010-12-19, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av albert.berggren
Om du porrsurfar på google chrome är ju ett tips att trycka på skiftnyckeln sen "nytt ignitofönster" Då slipper du radera historik

Tack. Visste inte om den funktionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in