2010-12-19, 12:57
Medlem
Jag kör windows 7 32-bit eftersom det var vissa program som inte fungerade i 32-bit. Nu på jullovet(jag har jullov) hade jag tänkt att nörda WoW. Grafiken är usel nu ärligt talat, jag har nvidia geforce 8600 gs(uselt kort, men ändå) och kan inte ens köra wow på medelgrafik och högsta upplösning(har stor skärm). Kommer jag kunna få ut mycket bättre grafik om jag uppgraderar till 64-bitsversionen? Dvs, formaterar om datorn med det.
Citera
2010-12-19, 13:02
Medlem
Kommer inte bli någon skillnad what so ever, det sitter inte i operativsystemet. Köp ett nytt grafikkort istället.
Citera
2010-12-19, 13:50
Medlem
Grafikkortet var skräp redan på ritbordet. Med hösta upplösningen så är det inte så konstigt att det går åt skogen. Sänk upplösningen om du är för snål för att köpa nytt grafikkort eller acceptera läget.
Citera
2010-12-19, 13:54
Medlem
Vad får man ge för ett grafikkort som klarar wow på högsta grafik och upplösning då?
Citera
2010-12-19, 14:03
Medlem
spydrs avatar
Program som du säger inte funkar i W7 32 bit kommer garanterat inte heller att fungera i W7 64 bit, om det inte är så att det är program som bara ska fungera i en 64 bitas miljö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in