Va fan?! FAKE. Någon har satt ihop sitt drömgig av någon konstig anledning. Jag tror att liknande gig postades på last.fm vid några tillfällen i höstas också.
1) Lifelover spelar inte live för tillfället då de inte har hittat en livetrummis.
2) Peste Noire och Anaal Nathrakh spelar inte heller live för närvarande såvitt jag vet.
3) Jag borde veta att detta event är fake då jag jobbar endel med Lifelovers framtida bokningar. Samt är Kims sambo.
Inquisition har jag nog aldrig ens hört talas om.
Kaoriblast har rätt: papperskorgen nästa.
Men jävlar vad jag också vill se Peste Noire live. Dream on, folks...
Va fan?! FAKE. Någon har satt ihop sitt drömgig av någon konstig anledning. Jag tror att liknande gig postades på last.fm vid några tillfällen i höstas också.
1) Lifelover spelar inte live för tillfället då de inte har hittat en livetrummis.
2) Peste Noire och Anaal Nathrakh spelar inte heller live för närvarande såvitt jag vet.
3) Jag borde veta att detta event är fake då jag jobbar endel med Lifelovers framtida bokningar. Samt är Kims sambo.
Inquisition har jag nog aldrig ens hört talas om.
Kaoriblast har rätt: papperskorgen nästa.
Men jävlar vad jag också vill se Peste Noire live. Dream on, folks...
Anaal Nathrakh spelade senast i lördags med Mayhem och Dragged into sunlight.
På ett Terrorizer-event i London tror jag det var
Endast 20 pund för biljett också.
Coolt som fan! Var du där? Mayhem skulle man vilja se! Dock under slutet av 80 eller början på 90. Fast då var man ju inte ens född. Dagens musik suger röv, bortsätt från Watain då..
Coolt som fan! Var du där? Mayhem skulle man vilja se! Dock under slutet av 80 eller början på 90. Fast då var man ju inte ens född. Dagens musik suger röv, bortsätt från Watain då..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!