2010-12-18, 12:37
Medlem
Charles.Bronsons avatar
ni som har blivit Bannlysta i Flashback,berätta vad som hände sedan,och vad gjorde ni och skrev
när ni blev bannade,sen ni som fick söka amnesti.berätta,kändes det hårt,ni slapp ju fotboja i alla fall
öppnade ni ett nytt konto direkt ,? berätta lite om ni vågar...
Citera
2010-12-18, 12:52
Medlem
epost72s avatar
Tveksamt ämne.
De som blivit bannlysta får ju inte öppna nya konton utan att ansöka om amnesti.
Att berätta om regelbrottet kan göra att man trampar över gränsen och upprepar regelbrottet.

Vi testar med en flytt så modsen i FB-delen avgöra ödet.
SU-►Flashback
/Mod
Citera
2010-12-18, 12:59
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Tveksamt ämne.
De som blivit bannlysta får ju inte öppna nya konton utan att ansöka om amnesti.
Att berätta om regelbrottet kan göra att man trampar över gränsen och upprepar regelbrottet.

Vi testar med en flytt så modsen i FB-delen avgöra ödet.
SU-►Flashback
/Mod
o.k men om dem har sonat sina "brott" så vill dem få en ärlig chans att lätta sina hjärtan ,nu vid jule tider..
Citera
2010-12-18, 13:03
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles.Bronson
o.k men om dem har sonat sina "brott" så vill dem få en ärlig chans att lätta sina hjärtan ,nu vid jule tider..
Jo men det skadar inte att tänka sig för innan man lättar sitt hjärta allt för mycket.
Citera
2010-12-18, 13:12
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Jo men det skadar inte att tänka sig för innan man lättar sitt hjärta allt för mycket.
men 6 månader för att söka amnesti för ett forum är vädigt hårt straff ändå,att jämföras med ett rattfyllo som kan få 3 månader för vållande till en annans död t.e.x
Citera
2010-12-18, 13:23
Medlem
Brutes avatar
Citat:
men 6 månader för att söka amnesti för ett forum är vädigt hårt straff ändå,att jämföras med ett rattfyllo som kan få 3 månader för vållande till en annans död t.e.x

Sök dig vidare till ett snällare forum som passar dig bättre.
Att komma som nyreggad och gnälla på hårda straff för de som ändå inte hör hemma här inne ger bara dålig stämning.

Koppla av, läs mer än du skriver och sköt dig, så behöver du inte ägna en tanke åt konsekvenserna.

//Brute
Citera
2010-12-18, 13:36
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Sök dig vidare till ett snällare forum som passar dig bättre.
Att komma som nyreggad och gnälla på hårda straff för de som ändå inte hör hemma här inne ger bara dålig stämning.

Koppla av, läs mer än du skriver och sköt dig, så behöver du inte ägna en tanke åt konsekvenserna.

//Brute
har du hört ordet vision.? eller är du en som vill köra ditt gamla race hela tiden..och avskyr allt som har med nytänkande att göra.
Citera
2010-12-18, 13:38
Medlem
Citat:
Haha vilken jämförelse! Får man 6 månaders fängelse om man bannas från flashback?
Citera
2010-12-18, 13:39
Medlem
Brutes avatar
Citat:
har du hört ordet vision.? eller är du en som vill köra ditt gamla race hela tiden..och avskyr allt som har med nytänkande att göra.
Ja.
Nej.

//Brute
Citera
2010-12-18, 13:45
Medlem
Charles.Bronsons avatar
[quote=101f14k35]Haha vilken jämförelse! Får man 6 månaders fängelse om man bannas från flashback? samhällstjänst och en moderator kommer att hämta personen
Citera
2010-12-18, 13:54
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Jag ip-bannades en gång för att jag hade klagat på forumet och betett mig allmänt påfrestande, och en gång för att jag i ett skämt hade frågat efter hasch. Söke amnesti och fick det. Nuvarande användare är ny eftersom jag glömde lösen till den förra. Nu för tiden är jag nykterist så det blir inte så många fylletrådar och dumheter som förr. Jag är noga med att inte bli bannad igen och försöker sköta mig.

Det är väldigt tråkigt att bli ip-bannad så man inte kunde smyga sig in igen. Man var utestängd för evigt. Hemskt. Var tvungen till att gny iväg till mindre forum och hänga där istället, vilket iofs är trevligt det med, men att inte få yttra sig på fb är jobbigt.
Citera
2010-12-18, 14:03
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Jag ip-bannades en gång för att jag hade klagat på forumet och betett mig allmänt påfrestande, och en gång för att jag i ett skämt hade frågat efter hasch. Söke amnesti och fick det. Nuvarande användare är ny eftersom jag glömde lösen till den förra. Nu för tiden är jag nykterist så det blir inte så många fylletrådar och dumheter som förr. Jag är noga med att inte bli bannad igen och försöker sköta mig.

Det är väldigt tråkigt att bli ip-bannad så man inte kunde smyga sig in igen. Man var utestängd för evigt. Hemskt. Var tvungen till att gny iväg till mindre forum och hänga där istället, vilket iofs är trevligt det med, men att inte få yttra sig på fb är jobbigt.
tack,första som kan berätta sin historia uppskattas,man kan ångra fylle grejer dagen efter och ett skämt som kan gå överstyrt och att bli ip-bannad är inte kul.tack att du kunde dela ut din historia.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in