DVDPedia såg fint ut, ska testa och se om den hittar mina svenska DVD'er. I så fall köper jag det direkt, 18 dollar är ju ingenting. Edit: Discshop.se som sökalternativ, börjar bra iaf.
Jag använder Invelos DVD Profiler nu som funkar väldigt bra... förutom att det bara finns till Windows.
Senast redigerad av Durkslag 2008-05-04 kl. 23:04.
Jag undrar en fråga. E ny på mac, och hittils går det bra, men när små komplikationer uppstår är jag helt lost.
Jag försökte installera cleardock, som jag laddade ifrån versiontracker, men det fungerar inte. Får dmg-filen, mountar den och installerar. Men inget program läggs till i applicationsmappen, och sökning på cleardock ger inget svar... har provat att starta om ett antal gånger.
Jag undrar en fråga. E ny på mac, och hittils går det bra, men när små komplikationer uppstår är jag helt lost.
Jag försökte installera cleardock, som jag laddade ifrån versiontracker, men det fungerar inte. Får dmg-filen, mountar den och installerar. Men inget program läggs till i applicationsmappen, och sökning på cleardock ger inget svar... har provat att starta om ett antal gånger.
Du kör Leopard antar jag?
Citat:
Ursprungligen postat av http://unsanity.com/haxies/cleardock
ClearDock currently does not work on Mac OS X 10.5.
• Iconical - Ser till att iCal-ikonen visar rätt datum
• Pages - Hundra gånger bättre än Word, men det är ju en smaksak
• Solarseek - Soulseek-nätverket har den bästa musiken
• Connect360 - Gör din 360 till en mediacentral som kan streama grejer från din Mac.
• iSquint - Lätt och smidig konvertering av filmer till iPod
• MacTheRipper - Rippa DVDer och ta bort regionskodning och annat skräp
• Flip4Mac - Ett måste nu när Windows Media Player inte längre uppdateras för Mac, och denna plugin för Quicktime hålls i ärlighetens namn bättre uppdaterad än vad WMP för Mac någonsin gjorde
• VLC
• Photoshop, Illustrator, Acrobat, och Painter mfl. - När det nu går att få proffsprogramen gratis, varför inte köra med dem då?
Tjena, vet inte riktigt om det här är rätt tråd men hoppas på det.
Skulle vilja byta ut en firefox ikon mot en annan i dockan, Så frågan är: Hur gör jag?
Tjena, vet inte riktigt om det här är rätt tråd men hoppas på det.
Skulle vilja byta ut en firefox ikon mot en annan i dockan, Så frågan är: Hur gör jag?
Byt ikon på Firefox i programmappen (genom ”visa info” och klistra in ny bild över gamla).
Byt sedan ut Firefox i docken.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!