Expressen vitpixlar inte så det måste ha blivit något fel...
Ur en chatt med Thomas Mattson:
Fan vad ni låser er vid vitpixling, färgen på "pixlarna" på den här bilden kan näppeligen kallas vita. Datorn väljer färgen automatiskt utifrån bilden, det finns ingen dold agenda i det här fallet. Det förekommer dock på andra tidningar men var vanligare för ett par år sedan, det går trots allt framåt (om framåt är etnisk stigmatisering).
Fan vad ni låser er vid vitpixling, färgen på "pixlarna" på den här bilden kan näppeligen kallas vita. Datorn väljer färgen automatiskt utifrån bilden, det finns ingen dold agenda i det här fallet. Det förekommer dock på andra tidningar men var vanligare för ett par år sedan, det går trots allt framåt (om framåt är etnisk stigmatisering).
Fel, senast det hände var med negern som mördade Elin Krantz.
!jag har missbrukat varje dag" läste ja i någon länk ovan , i andra länken om misshandel med penna så var han påverkad av hasch , borde vara endel tyngre droger med i bilden tror jag
edit _ brutalt rån `? pengabehov eller knarkskuld ?
Hur kan en mörkhyad person någonsin få pixlarna att bli vita/ljusa i en bild? Bakgrunden i bilden är brun/grå och personen är mörkbrun, var tar datorn den ljusa färgen från bildens ansikte från? Det finns ingen ljus källa alls i ansiktet på den misstänkte och den ljusa pixlingen torde så inte infinna sig.
Hur kan en mörkhyad person någonsin få pixlarna att bli vita/ljusa i en bild? Bakgrunden i bilden är brun/grå och personen är mörkbrun, var tar datorn den ljusa färgen från bildens ansikte från?
Mike Almayehu är ett riktigt svin tror det var för ca 2år sen så fick jag gömma hans 16åriga flickvän som hade blivit sönderslagen av han . Hon gick runt bland massa hus och ringde på och försökte få komma in hos någon för att få skydd och det var bara jag som öppnade dörren i tro på att det var tidningsbudet som ringde på . Hon fick stanna tills hennes mor och polisen kom medans en påtänd Mike Almayehu gick runt i området och försökte hitta henne jag fick även va med och vittna under rättegången dock bara via telefon.
Hur kan en mörkhyad person någonsin få pixlarna att bli vita/ljusa i en bild? Bakgrunden i bilden är brun/grå och personen är mörkbrun, var tar datorn den ljusa färgen från bildens ansikte från? Det finns ingen ljus källa alls i ansiktet på den misstänkte och den ljusa pixlingen torde så inte infinna sig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!