Citat:
Ursprungligen postat av pichu
Känner mig jätteledsen! har ställt till det för mig & vet inte vad jag skall göra. Vill bara dö. Har det jättesvårt ekonomiskt. Är sjukskriven pga anorexi/bulimi. Blev av med sjukersättningen & får ej sjukpenning eftersom jag ej arbetat så mycket. Har sedan 6 månader levt på sparade pengar. Pengar jag sparat & snålat ihop. De är nu slut. Får ingen hjälp från socialen förräns januari. Vill helst jobba, men orkar ej. Söker jobb ändå, vad har jag för val. I tisdags hade jag inte ätit på 16 dagar & var hungrig & svimfärdig. Gjorde ngt dumt & nu har jag åkt fast för snatteri. Vet att det var fel & jag ångrar det jättemycket! vill helst ställa mig framför tåget. Nu kommer jag få böter & jag har inga pengar!! är jätterädd att bli vräkt & hemlös, men det är dit jag är på väg. Har ingen som kan hjälpa mig. Jag är en ung tjej som innan jag blev sjuk arbetade som sjuksköterska. Så jag är ingen dålig människa.
Du får skylla dig själv. Anorexi/bulimi är en påhittad, självframkallad sjukdom, så att påstå att du inte kan jobba p.g.a den är bara rent jävla skitsnack! Ta tag i ditt liv, börja jobba som en normal jävla människa eller släng dig framför sopbilen, så den kan ta dig till soptippen där du hör hemma