2010-12-17, 23:49
Medlem
Cyandroids avatar
Substans: MDAT
Dos: ca 1,5 g konsumerat under 6-7 timmar
Kön: Man
Ålder: kring 30
Vikt: 80kg
Tid: Omöjligt att ge en exakt tid, förklarar varför
Betyg: 0,5/5

Har erfarenhet av en hel del; Cannabis, amfetamin, metamfetamin, kokain, GHB, GBL, MDMA, MDA, MDAI, 5-MeO-DMT, LSD, psilocybin, 5-MeO-DiPT, 4-Acetocy-DIPT, 4-HO-DiPT, 2C-I...säkert några till.

Samt stora mängder olika benson, främst alprazolam, diazepam och klonazepam. Dessutom ca 20 olika antidepressiva för panikångest under åren som gått samt neuroleptika.

Först och främst: om någon reagerar på den stora dosen så läs hela tripprapporten. Jag har panikångest och generaliserat ångestsyndrom pga alldeles för mycket MDMA för 8-10 år sedan. Jag har ett annat perspektiv på droger idag och är mycket mer försiktig. Konsekvenserna av oansvarligt bruk av droger har haft allvarliga konsekvenser för mig. Men jag känner fortfarande ett sug att dyka i de psykoaktiva ämnenas underbara värld. Fast denna gång har jag flytväst. Har haft en totalpaus från alla droger, inkl. alkohol på 6,5 år, men nu har intresset tagit över igen. Har ett bra jobb och livet börjar kännas för rutinaktigt, vill glömma vardagen men på samma gång utforska medvetandet och olika sinnestillstånd.

Detta är egentligen inte en särskilt intressant trippraport, men jag skriver den eftersom det finns väldigt lite info om MDAT här. Egentligen blev det ingen riktig "tripp" överhuvudtaget.

Börjar med att bomba ca. 400g. Med MDAI tog det över 1 timme innan något hände så jag förväntade mig samma sak. Men efter 1h 45 min känner jag fortfarande ingenting, och då är detta en substans som ska ha en "onset" på 20-30 min. Tar ca 100 mg till. Under loppet av de kommande timmarna tar jag uppskattningsvis 400-500 mg till oralt, förutom 50 mg som jag snortade.

De första effekterna börjar jag känna efter att jag fyllt på med 200 mg (alltså 600mg totalt). Känner mig lite lätt i huvudet, smått energisk och pirrig i kroppen. Detta räcker dock endast en liten kort stund (10-15 min). Smått förhöjd puls, men inga andra fysiska symptom. Normalstora pupiller, inte spända käkar. Efter ca 1 g känner jag mig lite "vimsig", små problem med koncentration och närminne, men fortfarande rätt klar i huvudet. Detta fortsätter hela kvällen, emellanåt känner man att det pirrar lite skönt i kroppen, men ingen eufori. Efter 1,2 g blir jag lite mer "bäng" men det känns inte särskilt trevligt. Mest frustration. Hade sett framemot en mysig kväll men tyvärr blev det inte mycket mer än det.

Beslutar mig i ren frustration att snorta 300mg. Det bränner så in i helvete, får tårar i ögonen, känns som näsan ska explodera. Detta är min "final try", om det inte nu slår ger jag upp. Smaken är fruktansvärd när det börjar rinna, håller på att spy. Fick göra tre linor för att få allt i näsan.
Nu blir jag mer "väck", fast inte på samma sätt som MDAI (för att inte tala om MDMA), lite nystagmus och svårare med koncentrationen. Mår illa efter att ha snortat 300mg. Vill spy. Bränner länge efteråt. Känner mig berusad, som om jag hade druckit alkohol. Känner mig likgiltg och insnöad. Som på en stark antidepressiv. Efter en stund kommer en skön känsla av avslappnad och inre lugn. Alla negativa tankar är som bortblåsta. Men jag känner inga empatogeniska effeter. Däremot är jag kanske det närmaste jag ville uppnå; ett ordentligt rus. Inte ett sådant jag väntade mig, men det känns bra att det äntligen slår på hårdare. Mår illa men får mer och mer skönt pirrande längs med huden. Till och med käkarna känns lite spända. Det här är första gången MDAT påminner lite grann om MDAI (och MDMA också). Men ska det krävas 1,2 g till detta? (nu tog jag ju förstås inte 1,2 g på en gång)

Summa summarum: Detta påminde INTE om MDAI (som jag gillar skarpt) som vissa säger. Dessutom verkar MDAT ha en låg potens. Med MDAI blev jag helt väck och hade det tokskönt med 200 mg. Jag köpte min MDAT från en av de mest pålitliga RC-shopparna som finns (har alltid fått prima kvalitet därifrån). På påsen stod det purity 97,8%. Om det stämmer kan man endast spekulera i. Om det nu händer sig att detta råkade vara en dålig batch så rekommenderar jag ABSOLUT INTE sådana doser jag tog. 1,4g låter kanske otroligt mycket och kanske dumt, men jag är erfaren beträffande psykoaktiva substanser och vet var min gräns går. Under inget tillfälle under kvällen tappade jag kontrollen. Hade full kontroll trots att jag var lite väck emellanåt.

Jag rekommenderar INTE denna substans. Svindyr, inte värt priset. Köp MDAI i stället om ni vill ha något som inte är neurotoxiskt, som faktiskt funkar som det ska (MDMA är förstås i en klass för sig, onödigt att ta upp).
Citera
2010-12-17, 23:56
Medlem
Cyandroids avatar
Ska bara tillägga att om ni tycker vissa ordval eller meningar låter konstiga beror det på att jag är finlandssvensk (inte finne, svenska är mitt modersmål).
Citera
2010-12-18, 00:43
Medlem
Cyandroids avatar
Av nån anledning kan jag inte uppdatera min första post, får hela tiden meddelandet att sidan inte är tillgänglig.

Ville tillägga att det finns vissa ikonsekvenser i rapporten, det är alltså 1,5 totalt, inte 1,2 som man felaktigt kan uppfatta senare i rapporten.

Dessutom höll sig ruset efter att jag snortade 300 mg i sig 1-2h. Det var ett riktigt skönt rus, men fortfarande inte värt pengarna.
Senast redigerad av Cyandroid 2010-12-18 kl. 00:46.
Citera
2011-08-17, 16:14
Medlem
D.E.I.s avatar
Hej. Testade MDAI (1:a gången) för några dagar sedan och tyvärr (måste jag väl säga) så blev jag ganska besviken. Inte så höga förväntningar på MDAI men det var sakerna som följde tiden efter trippen som troligtvis gör att jag aldrig testar detta igen

Tidigare erfarenheter E, 4-HO-Meth, Methoxetamine, Cb

Min vikt 85 ålder 31, hennes vikt ca 70 ålder 30.

Dag 1
T Jag tog ca 750mg fördelat på 250-250-250 över 3h, tjejen tog 200-150-150 på samma tid

T+1h Jag känner inget, hon inget.

T+1,5h Hon känner sig lite "nervös" i kroppen.

T+2h Hon känner att jag förstår henne på ett djupare plan och känner sig väldigt nära mig psykiskt. Jag känner lite kittlingar i kroppen och en viss bekymmersfrihet. Pupiller vidgade på båda två.

T+3 Hon känner kittlingar i kroppen och kroppsligt upphetsad(men ej kåt), den djupa närhetskänslan har försvunnit. Jag känner inget

T+5 Hon känner en viss ångest och klamrar sig fast vid en kudde och är rädd för alla intryck, what so ever. Båda två börjar må lite illa försöker sova och efter vissa svårigheter så somnar hon. Jag somnar några timmar senare

Dag 2
Både hon och jag mår illa, känner olust till allt samt hon får ångest och panik-attacker vid minsta lilla ljud. Båda har extrem ljuskänslighet. Pupiller fortfarande vidgade. Jag har svårt att stå längre stunder då jag svimmar pga lågt blodtryck (vilo norm Bp 120/55, vilo Bp nu 110/50) Hon har också känningar av lägre Bp. Hon känner sig lite lugnare på kvällen efter ca 20-25cl vin.

Dag 3
Jag känner mig bättre, lite bakis men ok. Hon har fortfarande omotiverat stora känslo-yttringar och har ångest. Hon tror att detta skall bli permanent (detta tog en stund att "prata bort" då hon verkligen var övertygad om det)

Dag 4
Jag känner mig ok men hon är fortfarande ljuskänslig och känner sig lite nere.

Antingen har vi fått skit(har bara fått bra grejer från dom innan) eller så är vi inte gjorda för detta preparat. Kanske vi doserade fel? PM:a gärna mig eller skriv här.

Jag skriver i din tråd då mina erfarenheter avviker från de mycket få tripp-rapporter jag hittat om MDAI och du verkade ha lite bättre erfarenheter.

Peace
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in