• 1
  • 2
2010-12-17, 21:26
Medlem
http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._Reisepass.jpg
Citera
2010-12-18, 22:18
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aastsvet
typ ID-bricka frn Secret Service?
Hrlig id man kan ju ocks tnka sig en samling med jackor frn bokstavsagenturerna FBI,CIA,DEA m.fl. KFC rknas vl inte d

Citat:
Ursprungligen postat av 50kr
Jag har en flytvst det str Turkish Airways p
r det en gammal eller ny, dom hette ju turk hava yollari eller nt snt frr? Fin status p den, man fr ju inte direkt sdana som present fr mnga flygmil.
Citera
2010-12-18, 22:25
Bannlyst
Plockade med mig en underkke hem d jag jobbade i Afrika.

http://img64.imageshack.us/i/kke.png/
Citera
2010-12-18, 22:38
Medlem
UACs avatar
P gymnasiet var vi i Hannover och nr vi var p vg hem sent p natten och bra i gasen plockade min klasskompis upp ett brunnslock i gjutjrn. Hans motivering var kort och gott "tyskarna snor vra lgskyltar, d tar vi deras brunnslock". Det vgde minst 20 kg och han slpade runt p det och tog det med i bussen hem till Sverige.
Citera
2010-12-20, 18:55
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAC
P gymnasiet var vi i Hannover och nr vi var p vg hem sent p natten och bra i gasen plockade min klasskompis upp ett brunnslock i gjutjrn. Hans motivering var kort och gott "tyskarna snor vra lgskyltar, d tar vi deras brunnslock". Det vgde minst 20 kg och han slpade runt p det och tog det med i bussen hem till Sverige.
Hahaha snacka om tokid. Det dr med lgskyltar tnkte jag p, det mste finnas ngon som ftt mig sig en gatuskylt eller trafikskylt frn utlandet?
Citera
2011-01-04, 01:51
Medlem
Millediablos avatar
AK5 tomtarna leder p pong, omrstning 2013, ditt bidrag vlkomnas!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in