Citat:
Ursprungligen postat av YesGirl
Jag är ju en kuksugerska som har sugit hur många kukar som helst och detta har aldrig hänt mig förut.
Jag sög som vanligt och blev kåt och våt, destu kåtare jag blir av sugandet destu hårdare suger jag och det är inget jag kan hjälpa. Männen brukar uppskatta en mun som riktigt suger så jag har inte fått direkta klagomål.
Denna gången sa han efter en stund till om att det var lite hårt så jag försökte vara lite försiktigare

Men trots det så blev det tydligen lite för häftigt efter en stund för plötsligt känner/hör jag en smäll i munnen och mannen skriker, jag släpper kuken och där är blod överallt. Han springer mot badrummet medans kuken blöder helt hejdlöst.
Jag har ju hört talas om att den där strängen kan gå av vid samlag om det är väldigt torrt och att det då har med friktionen att göra. Men när jag suger är det f-n inte torrt...
Har detta hänt någon annan? kan ni säga att han hade en ovanligt skör kuk! som det är nu vågar jag ju inte stoppa kuk i min mun efter denna traumatiska upplevelse

Med tanke på ditt inlägg så är du en värdelös kuksugerska, oavsett vad du intalat dig själv.
Bara för att du blir ultrakåt så är det ingen anledning till att gör kaoz med kuken, någon slags självkontroll borde du ha.
Jag anser mig vara en ypperlig fittslickare men inte fan börjar jag tugga sönder skäggbiffen eller slita loss blygdläpparna.
Det är inte definitionen på att något utförts korrekt.
Gör om gör rätt!!