2010-12-17, 12:33
Medlem
YesGirls avatar
Jag är ju en kuksugerska som har sugit hur många kukar som helst och detta har aldrig hänt mig förut.
Jag sög som vanligt och blev kåt och våt, destu kåtare jag blir av sugandet destu hårdare suger jag och det är inget jag kan hjälpa. Männen brukar uppskatta en mun som riktigt suger så jag har inte fått direkta klagomål.
Denna gången sa han efter en stund till om att det var lite hårt så jag försökte vara lite försiktigare Men trots det så blev det tydligen lite för häftigt efter en stund för plötsligt känner/hör jag en smäll i munnen och mannen skriker, jag släpper kuken och där är blod överallt. Han springer mot badrummet medans kuken blöder helt hejdlöst.
Jag har ju hört talas om att den där strängen kan gå av vid samlag om det är väldigt torrt och att det då har med friktionen att göra. Men när jag suger är det f-n inte torrt...
Har detta hänt någon annan? kan ni säga att han hade en ovanligt skör kuk! som det är nu vågar jag ju inte stoppa kuk i min mun efter denna traumatiska upplevelse
Citera
2010-12-17, 12:36
Medlem
lowlifeparasites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YesGirl
Jag är ju en kuksugerska som har sugit hur många kukar som helst och detta har aldrig hänt mig förut.
Jag sög som vanligt och blev kåt och våt, destu kåtare jag blir av sugandet destu hårdare suger jag och det är inget jag kan hjälpa. Männen brukar uppskatta en mun som riktigt suger så jag har inte fått direkta klagomål.
Denna gången sa han efter en stund till om att det var lite hårt så jag försökte vara lite försiktigare Men trots det så blev det tydligen lite för häftigt efter en stund för plötsligt känner/hör jag en smäll i munnen och mannen skriker, jag släpper kuken och där är blod överallt. Han springer mot badrummet medans kuken blöder helt hejdlöst.
Jag har ju hört talas om att den där strängen kan gå av vid samlag om det är väldigt torrt och att det då har med friktionen att göra. Men när jag suger är det f-n inte torrt...
Har detta hänt någon annan? kan ni säga att han hade en ovanligt skör kuk! som det är nu vågar jag ju inte stoppa kuk i min mun efter denna traumatiska upplevelse

Ja, strängen under ollonet kan spricka förmodligen det som hände. Men jag har aldrig någonsin hört/varit med om detta vid oralsex.. Låter väldigt skumt. Men kan ev. tänka mig att det är möjligt om du är torr i munnen och suger så ända in i h*lvete.
Citera
2010-12-17, 12:38
Medlem
Du sög antagligen med sånt tryck att ollonet blev så överfyllt med blod att det exploderade, jämför med hur man fyller en vattenballong med för mycket vatten..
Citera
2010-12-17, 12:38
Medlem
YesGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowlifeparasite
Ja, strängen under ollonet kan spricka förmodligen det som hände. Men jag har aldrig någonsin hört/varit med om detta vid oralsex.. Låter väldigt skumt. Men kan ev. tänka mig att det är möjligt om du är torr i munnen och suger så ända in i h*lvete.

mm men grejen är att jag var inte torr....jag har ganska liten mun så det brukar komma mycket saliv ganska snabbt och jag hade ju sugit ett tag innan det small
Citera
2010-12-17, 12:42
Medlem
Jensofswedens avatar
Hur hårt suger du egentligen?

Var själv med om att en tjej sög som en dammsugare. Trodde han skulle gå av
Citera
2010-12-17, 12:43
Medlem
kissflickans avatar
det hela kommer att läka på några dagar och han kommer att tacka dig efteråt. kuken är mycket roligare utan den där strängen än med.
kanske kom du åt med tänderna?
Citera
2010-12-17, 12:44
Medlem
femforfems avatar
Stackars jävel..

Vad hände sen? For du därifrån eller hjälpte du honom att plåstra om petternicklas?
Citera
2010-12-17, 12:45
Medlem
du kanske råkade bita av strängen
Citera
Medlem
lowlifeparasites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YesGirl
mm men grejen är att jag var inte torr....jag har ganska liten mun så det brukar komma mycket saliv ganska snabbt och jag hade ju sugit ett tag innan det small

Väldigt svårt att svara på det. Men han var antagligen lite "skör" utav sig eller något dylikt.
Citera
Medlem
rillebancks avatar
Strängen gick sönder för mig en gång när flickvännen sög men det var för strängen fastnade i tandställningen Fy fan vad ont det gjorde.... Aldrig sett så mycket blod heller för den delen
Citera
Medlem
Diablesss avatar
Hur i helvete kan du påstå att du suger bra..? Om du inte kan styra ditt kuksugande eller följa snubbens instruktioner om hårdare/mjukare så är du inte bra.
Citera
2010-12-17, 12:47
Medlem
YesGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Hur i helvete kan du påstå att du suger bra..? Om du inte kan styra ditt kuksugande eller följa snubbens instruktioner om hårdare/mjukare så är du inte bra.

som sagt så har jag aldrig fått klagomål förut och jo jag suger bra. Detta var ju förhoppningsvis en engångföretelse och jag ville veta hur vanligt det var.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in