2010-12-17, 06:24
Medlem
Skall nu på tisdag opereras i halsen för att under narkos avlägsna en medial halscysta eller två, och som jag förstår det behöver jag endast ligga kvar över natten innan jag efter nästlöpande morgonrunda kan skrivas ut.

Frågan är dock ställd till er som genomgått ett liknande ingrepp, hur lång tid tar det innan man är på banan igen?
Kommer jag att vara sängliggandes eller kommer jag kunna leva mitt liv som jag önskar det nu under jul?
När förväntas jag kunna dricka alkohol igen; kommer jag att kunna fira nyår på sedvanligt vis?
Citera
2010-12-17, 07:05
Medlem
HC47s avatar
Ang. alkohol så skulle jag nog rådfråga läkare. Du lär inte bli sängliggande men det kan mycket väl vara så att du får leva på ganska mycket flytande föda några dagar. Att sjunga dödsmetall är nog inte att rekommendera.
Citera
2010-12-17, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Ang. alkohol så skulle jag nog rådfråga läkare. Du lär inte bli sängliggande men det kan mycket väl vara så att du får leva på ganska mycket flytande föda några dagar. Att sjunga dödsmetall är nog inte att rekommendera.
Tack för svaret!
Ok, då frågar jag läkaren vid operationstillfället ang. alkohol, men gläds redan nu åt att min jul inte blir alltför passiv!
Dödsmetall undviks redan, hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in