Citat:
Ursprungligen postat av elefantbajs2100
pjaa! vi är väl ett relativt jämställt land, därav ser vi ut till att vara ett "feministiskt land" förhållande till andra.
Vilka feministiska lagar syftar du på?
Det är flera fruntimmrer inom politken.
Det är olagligt för hetrosexuella män att köa sex, men lagligt för kvinnan att sälja sex.
Feministerna vill göra allt för att vägra oss mån att få ha sex, så vida inte vi blir homosexuella.
Feministerna vet med sig att riktiga mån inte vil ha feministskräp inpå sig, och därför, så vill feminsterna testa loser som inte kan få en brud, och dom vil se om han gör något fel i derass ögon.
Loser föår böta eller skaka galler i sex bara för att valde att kpa sex istället för att våldta någon osyldig kvinna.
Det är tacken han fick. Jag har en polare som sitter inne för våldtäkt, tack vare feministerna, som vägrar ge män med dåligt självförtroende hjälp, det borde finnas kurser som ger män ett stabbilt självförtroende.
Men istället så får kvinnan gå på såna kurser.
VAd för vi män göra, uppsöak bordeller utomlands.
Min polares liv är förstöd tack vare att slynan lyckades att lura rätten, att det var si och så.
7 år fick han, och dessa år ska han sitta i sitt hemland Grekland.
Ingen dans på rosor att sitta där nere.
Tur nog så är han ett vältränat muskelberg som inser att hans liv är förstört, och att han kommer att slåss om det skulle behövas, folket innanför murarna har lämnat honom i fred tack och lov för detta.
Sen har vi dessa lagar om att kvinnan ska jobba och göra karriär.
Vilken karriär?
Kvinnan ska vara hemmafru för fan.
Och till sist vad jag kan komma på nu.
Så vill feministerna ta över allt.
Dom som judekräken.
Bara ta över.
Ska det va så tycker du?
Det är tilllåtet med abort vilket jag anser vara barnamord och därmet ska bestraffas med döden genom hänging eller fångelse i 40 är, och då ska 40 år var 40, och inte 25 eller 30 år.